Social Icons

miercuri, 10 februarie 2010

Salata din piept de pui II

Am mai pregatit o asemenea salata si de ziua sotului meu, numai ca era mai calorioasa. De data aceasta am incercat o varianta cu mai putine calorii, adica light. Si chiar am reusit.
Am avut nevoie de:
  • 280 gr piept de pui fara piele
  • 190 gr telina
  • 130 gr smantana cu 12% grasimi
  • 30 gr de morcov
  • 170 ciuperci in conserva
  • 150 gr conopida in otet
Pieptul de pui l-am fiert in apa cu sare. 
Telina si morcovul le-am dat prin razatoarea mare. Ca sa nu se oxideze telina, dupa ce am taiat-o am stropit-o cu zeama de lamaie. 
Intr-un bol am amestecat pieptul de pui taiat cubulete sau fasii, depinde cum va place, telina si morcovul rase, ciupercile trecute sub un jet de apa rece, conopida desfacuta in buchetele mici si smantana. Potrivim de sare.
Total calorii: 70kcal/100gr

 
POFTA BUNA!!!

4 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Conopida cruda sau fiarta?

Unknown spunea...

In otet. Pusa pentru iarna.

Ana-Maria spunea...

Notat!:)

Unknown spunea...

Mai am o portie daca vrei :)))
Imi place nespus. Salata de acum imi aduce aminte de salatela mancate undeva in Piata Victoriei...la capitala. :))