Social Icons

miercuri, 24 februarie 2010

Eclere infuriate!

Azi de aceasta sarbatoare frumoasa a dragostei am vrut sa fac eclere pentru Dragobetu meu, pana pleaca la serviciu, numai ca ne-am lalait prin oras si nu am reusit sa le termin in timp util. Se va bucura de ele maine la cafea.
Azi mintea mea iar a avut crize de personalitate si a ramas fixata pe eclere. Am ales o reteta din multitudinea gasite si am purces la crosetat.
100 ml de ulei impreuna cu alte 200 ml de apa am pus sa fiarba. In 200 gr de faina am pus o lingura de zahar, iar cand apa a clocotit am turnat faina si am amestecat mereu. Pe rand am adaugat 6 oua. La final mi-a iesit un casmaz, cam grosut zic eu, comparativ cu pozele ce le-am vazut eu pe net. Am tapetat o tava cu hartie de copt si am pus cu lingura, in diverse forme din casmazul obtinut. Am dat pentru 10 minute la foc iute, apoi am micsorat focul pana s-au rumenit.

Au iesit precum niste placinte cazute din avion. Dar sunt bune, decat deloc mrgreen
Pentru crema am folosit o budinca de vanilie pe care am preparat-o conform instructiunilor.

Cat s-a racit crema, am taiat in jumatate eclereme mele infuriate. Le-am umplut cu crema.
Separat am topit 10 ciocolatele Laura, inca in termen, ramase de la Mos Craciun, cu 50 ml de lapte

Am decorat cu ciocolata astfel obtinuta eclerele furioase






POFTA BUNA!




4 comentarii:

gaby's blog spunea...

si eu am facut ieri eclere. Intotdeauna sunt delicioase indiferent de forma lor.
te pup!

Anonim spunea...

Hmmm, Vioricaaaaa, să tai ultimele poze în care se vede şi crema că nu mai pot de poftă!! :P

Anonim spunea...

Iamiiii...io am facut de vreo doua ori in viata mea eclere si prima oara am mai apucat unul , iar a adoua oara am ramas cu mirosul....asa ca am decis ca cine vrea ecler , sa isi cumpere! :D

Unknown spunea...

Gaby adevarat graiesti. Si nu stiu de ce, eclereme ma duc mereu cu gandul la copilarie.
Cris te astept de Paste cu un miel. Vezi nu te uit. Sunt foarte simple de facut. Eu fac doar retete extrem, dar extrem de usoare. Migaleala nu prea imi face cu ochiul
Ana daca e vorba pe asa, atunci apasa botonul de ENGAGE si vino, mai am. 2 platouri mi-au iesit.