Social Icons

luni, 15 februarie 2010

Tort diplomat Dr Oetker

Primisem de ceva vreme de la mama un Tort diplomat de la Dr Oetker si tot evitam sa il pregatesc. Ba nu aveam lapte, ba nu aveam piscoturi, ba nu aveam chef. Si cum in fiecare sambata mi-am obisnuit sotul sa fac ceva bun, am cumparat si lapte si piscoturi, m-am inarmat si cu chef si am zis "Ia sa vad ce o fi de capul lui"
Cutia continea doua plicuri: unul cu un praf ca de budinca si unul de frisca.
Praful de budinca l-am amestecat cu doua oua si 200 ml de compot de ananas si am lasat sa se inmoaie timp de zece minute. Intre timp am pus o oala cu apa pe foc sa fac bain marine din ala, pentru budinca asta. Ceva de genul
 
Dupa ce a bolborosit cinci minute budinca, o lasam sa se raceasca. Cat se raceste, batem praful de frisca cu un litru de lapte rece de la frigider. Incorporam fructele, de care aveti la indemana. Eu am pus cuburi de ananas din compot, portocala, kiwi. Cand s-a racit budinca, o adaugam peste frisca

O forma de tort detasabila am captusit-o cu folie alimentara. De jur imprejur am pus piscoturi, iar pe fund am incropit viitoarea fata a tortului
 
Am adaugat compozitia, am nivelat frumos, dupa care am facut un capac din piscoturi

 
Am lasat la rece peste noapte. A doua zi, yamiii, numai bun.
 
  
  
Nu l-am mai ornat cu altceva. Simplu, asa l-am lasat. Devenea prea calorios apoi. Si asa are 108,4kcal/100gr
POFTA BUNA!!!




7 comentarii:

Lillee spunea...

Hmmm, chiar arata super. I-am aratat si sotului meu si cica vrea si el maine :))
Asta e, daca n-an avut de lucru...:D

Unknown spunea...

SIgur iti va iesi. E foarte simplu de facut.
Bafta!))

misha spunea...

L-am facut si eu de ziua mea si a iesit o bunatate! Mmmmm! Da' nu puteai sa-l faci si tu mai devreme, ca mai furam si io idei de ornat :))

Ana-Maria spunea...

Ce bunatate de tort....super bine arata si apetisant!Ai calculat si caloriile...iuiii...:))))Ai rabdare , nu gluma!:)

Unknown spunea...

@Misha...ider de ornat sunt slava cerului. Cum te duce imaginatia. Iar la mine a fost verde :))
@Ana Trebuie musai sa cantaresc, sa adun, sa impart...Altfel nu am incotro. Rabdare???? Ce e aia??? Noroc ca mi-a intrat in rutina. Numai pe mine uit sa ma cantaresc :)))

Andrei Jitcă spunea...

Foarte tare, si foarte gustos!
Thanks for the recipe :D!

Anonim spunea...

praful de budinca s-a ingrosat, adica s-a facut ca o budinca-atata de consistent sau a ramas ca un sos?