Social Icons

joi, 11 februarie 2010

Lume, lume....uite premiu!


Eu si caldararii copilariei mele ce mai strigam asa. Ei strigau la var...iar eu strig la premii!   
Azi am fost premiata de catre Mariana, cea care de altfel ma invita pe blogul ei sa ascult niste piese, si-mi ias pai`spe sferturi din suflet acolo  
Cum ziceam, Mariana m-a premiat azi! Blogul perfect!   Nici pe departe. Am abia trei luni in blogosfera. Si mai am atatea de invatat! Dar e perfect! Pentru mine, e perfect   
 
Daruiesc si eu acest premiu tuturor bloggerilor si in special bloggeritelor. Si daca aveti placere, ridicati-l. Nu-i asa ca e simpatic?!  

Later edit: Acest premiu l-am primit si de la ochi verzi . Multumesc tare mult.  


4 comentarii:

Lillee spunea...

Felicitari. Este chiar simpatic :D

Unknown spunea...

Te rog ridica-l. E pentru toata lumea draga mie.

Alma Gi spunea...

felicitari veronica. si la mai multe.

Diana spunea...

e dragut :)