Social Icons

vineri, 26 noiembrie 2010

Vorbe de duh si ghicitori

Deja e vineri, la mine de ieri e deja vichend, caci azi mi-am luat o zi libera. Merit si eu, nu? Ca doar si eu e lume :)))
Plecand de la aceasta postare, mi-am amintit de vorbele bunicii din partea mamei, cand am plecat eu in lume, la facultate.
Buunn, bagajele erau facute, asteptam ziua cea mare. Hop apare bunica. Mirare mare!? Mai sa fie, de ce-o fi venind? Stam noi de vorba cat stam si mai apoi imi spune povestea "plecarii departe", care suna cam asa:
Draga bunichii, uite pleci departe(la Iasi intr-adevar e tare departe), ai sa fii departe de mama si tata(buni, stii cat astept acest moment?!), sa ai grija de tine(daca nu pot eu, rog pe altu`), sa inveti ca mama si tata de asta muncesc(atunci am ras, apoi am plans) ca doar pe tine te au si alte chestii de genul, de`ale batranilor mai scurt.
Si vine finalul apoteotic:
"Draga mea, cand te-a strange un baiet in brate si-ai sa simti ca-i tare, sa fugi draga bunichii, ca nataraul nu stie carte. O stat numai sub banca la scoala!"

Si acum ghicitorile:

1. E rotunda si e cârna si cu capu-n jos atârna!
2. Din carne e crescuta, tare si osoasa.
    O parte-i belita si alta-i flocoasa.

3. Deget nu e, unghie n-are,
    dar atârna-ntre picioare.     Orisicine se întrece,    s-o apuce si s-o frece.

4. Cine se urca, o baga, o freaca,
    coboara, se spala, primeste banii si pleaca?

5. Ce se plateste, se beleste,
se linge când e tare  si curge când e moale?

6. În fata mareata,
    pe margine creata,     în spate o lingi,     în fata o-mpingi.

7. Piele vie, piele moarta,
    dai din fund si intra toata.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Raspunsuri: 

1. ghinda 
2. pana de gâsca 
3. tâta vacii
4. cosarul
5. înghetata
6. marca postala, timbrul
7. cizma
Daca v-ati gandit la prostii sa va fie rusine....


1 comentarii:

Mariana spunea...

Ha,ha!
Week-end vesel!