Social Icons

luni, 22 noiembrie 2010

E luni

Iarăşi luni, o nouă săptămână tocmai a început. E urât şi mohorât afară, e ceaţă şi de sus parcă curge mereu ceva. Mă enervează vremea asta. Pentru că nu mă lasă să mă plimb, cum şi cât vreau eu. Vremea asta mă ţine în casă. Noroc că azi am o întâlnire super mega importantă, o întâlnire de gradul III cum îmi place să-i spun şi va trebui să zăbovesc mai mult prin casă să mă pregătesc. Sper ca azi, micul meu chiriaş din burtică, să ne arate ce ascundea în urmă cu o lună între picioruşele alea zbengăite, ce le-am simţit în palmă aseară.
Dap, azi mergem să ne ecografiem. Şi nu oricum, mergem la morfologie fetală. Sper sa vin cu veşti bune, mă rog pentru asta.
Vouă vă doresc o săptămână minunată, plină de veşti bune, să vă meargă toate brici.
Vă las şi o cafea cu nişte salam de biscuiţi cu alune croşetat sâmbătă noaptea, pe la orele 22.30

6 comentarii:

Mariana spunea...

Buna dimineata Veronikule!Am servit si praji si cafeluta,bune,bune;asa cum iti doresc azi sa ai vesti foarte in regula!Doamne ajuta-va!
Te imbratisez pe tine si pe "chiriasul" tau!

Anonim spunea...

Buna dimineata si voua si sa aveti o zi speciala!
Sunt convinsa ca vei afla noutati extraordinare despre micutul chirias si sunt nerabdatoare sa le citesc si eu si sa aflu ca chiariasul a ramas cu cuc! :-D
O zi excelenta si bafta in tot ce vei face! Te imbratisez cu drag!

Unknown spunea...

Multumesc de urari.
Ano, vrei tu musai cuc ca sa ma vezi la stirile de la ora 19 mai prin aprilie asa

Fetita Junglei13 spunea...

O saptamana zambitoare >:D<

Ninulescu spunea...

Arata iamiiii, iamiii :)

PiArte spunea...

Ce faci? Ne lasi cu ochii-n soare, hai ca am intrat in cosul cu fire, am bagat mana si am scos un ghem rosu :) sunt pregatita de lucru:)