Social Icons

marți, 9 noiembrie 2010

Rasoale

Ea si numai ea este divina :))) pentru rasoale. Si cum am zis ca pana nasc trebuie sa imi fac si eu asa ceva, uite ca am reusit. Am cumparat 2 rasoale de porc proaspete, afumate nu am gasit.
Unul l-am pregatit cu ceva legume si ciuperci la cuptor, cam cum l-a facut Ana, iar pe celalalt l-am facut ciorba.
Sunt absolut dementiale, deloc grase, sa nu mai zic cat de gustoase. Sunt chiar foarte bune si pentru racituri. Data aviatoare asa le fac.
Poze mai multe nu am ca nu stiu ce am facut cu ele. Cele doua sunt de azi
Ciorba
si cu legume la cuptor cu piure 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vai lume!!!! Ma omori cu zileeee...arata demential ciorbita ta...demential...Ma crezi ca inghit in sec?Pe cuvantul meu!
Io incerc de vreo cateva zile sa trec la vechiul ragim alimentar , se pare ca este fara speranta ce imi doresc eu....si chit ca am halit de dimineata , mi-e o foame de lup , acum!
Excelent!
Te imbratisez cu drag!

Unknown spunea...

Ba e cu speranta. Ca o sa mananci cat sa te incadrezi in nr de calorii/zi.
Pai tu esti divina pt asta. Tu esti sursa mea de inspiratiune in bucatarie.