Social Icons

miercuri, 10 noiembrie 2010

Alte efecte

Pe langa cele descrise aici si ultima "ciudatenie" azi m-a mai trasnit ceva. 
Domnul meu mi-a adus azi un calup generos de telemea. Dar o telemea atat de cremoasa si de buna, fereasca sfantu. Si cum ma chinuiam sa o desfac din punga, deja mintea mea cocea un tablou demential: telemea cu ceapa. Nu stau mult pe ganduri si imi curat o ceapa. Ar fi mers si niste slanina sau kaiser ceva, dar cand nu e, nu e! Si incep a medita in fata acestei farfuriute
Si meditand si mestecand imi dau seama ca nu m-am uitat in alt "colet" adus de sotul meu. Si ce gasesc acolo? Cornuri cu rahat si un fel de invartita cu branza de la mamuca mea. Pfuai! Si eu mananc asa fara o combinatie fatala? Si incep a medita ceapa si telemeaua cu cornul. Si cu cat meditam mai profund, cu atat imi dadeam seama de noile gusturi ale bebelului chirias.
 Vreti? Va bagati la asa ceva? Va zic io, e DEMENTIAL DE BUN!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Mama ce misto arata!! Dar treaba cu rahat i-as da-o doamnei. Ceapa cu branza o iau oricand. Dar si un pic de kaiser. Macar un pic :D
Vlad

Fetita Junglei13 spunea...

E buna si sugativa mea la cea.E buna sa absoarba apa,ce-mi da navala-n varful buzelor.
Deci slana, branza, ceapa nelipsite. Plus ca-n copilarie mancam ciocolata aia mica,ambalata-n scufita Rosie cu....ai ghicit...branza :))

Ninulescu spunea...

Pfuaii si arata intru-n mare fel..am o pofta de lup :))

PiArte spunea...

hallo, tu de ce nu dormi la 1 noaptea? greu maica, greu ti-a fost sa ajungi la mine:))))vezi ca asa am stat si eu meditand in calculator acu 6 ani :)) apoi mi-au mai trebuit trei ani ca sa-i explic lui fie`mea ca noaptea dormim si ziua palavragim, asa ca fugi si du burtica la culcare si vezi ca botoseii mei ti-ai implinit visul sa-mi zic ce culoare ii vrei. Hai pupici si noapte buna.

Blindius spunea...

Combinaţia asta îmi aduce aminte de o dată ,când eram mic,şi am mâncat cacao cu lapte + pâine şi usturoi :)).

Alma Gi spunea...

hihi... de cupil mic savarsii fapta asta: paine cu unt, gem, branza topita si ceapa... hihi.. mai, daca-i bun, poti sa stai deoparte? nuuuuuuu....