Social Icons

sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Aripioare cu ciuperci smantanite

Cu ceva vreme in urma, din blog in blog, cautand idei de haleala, am gasit undeva, scuze ca nu-mi mai amintesc unde si nici semn nu am pus, niste ciuperci cu smantana. Si de atunci neuronul meu, ramas intact, numai la asa ceva se gandea. Drept pentru care, ieri am pregatit ciuperci smantanite. Si cum nu se poate asa goale, adica fara carne, am pregatit si niste aripioare la cuptor.
Ciupercile le-am lasat in apa rece cu o lingura de sare vreun ceas. In acest timp ies impuritatile din palariile ciupercilor. Le-am curatat si le-am taiat feliute suficient de subtiri sau de groase
Intr-o cratita am pus la inadusit in apa si putin ulei 2 cepe mijlocii. Cand s-au steclit cat de cat, am adaugat ciupercile. Am pus putina apa si le-am lasat sa se faca la foc potrivit.
Intre timp am pregatit aripioarele. Le-am spalat bine-bine, le-am pudrat cu sare si piper si le-am tras o boiala rosie peste
In tava de la aragaz am pus hartie de copt, am asezat, ca la teatru, aripioarele si le-am stropit cu putin ulei de masline. Dupa care le-am lasat la foc potrivit pana s-au rumenit 
Cand ciupercile au fost gata, am pregatit smantana batuta cu ou si o lingura de faina, sa se lege. Am turnat tot maglavaisul respectiv peste ciuperci. Am potrivit de sare, piper si am adaugat si o lingurita de sos de ustutoi.
Am facut si un pui mic de mamaliguta si am poftit mandra la masa. I-a placut nespus. Si lui tati la fel.
Acum va servesc si pe voi
Pofta buna!

5 comentarii:

Anonim spunea...

UAUUUUUUU.....ATAT MAI POT SPUNE!Balesc!

Mariana spunea...

Ha,ha!si eu am facut azi aripioare la cuptor cu piure de cartofi(piure nu am mai facut de un secol juma')
Ce apetisante sunt ale tale!
Npapte buna !

Unknown spunea...

Sunt super aripioarele facute asa. Urasc cand se lasa uleiul in farfurie.
Ano sa faci draga mea ca e bune rau. Al meu prima data a scancit din nas, apoi nu se mai satura.

Anonim spunea...

Aripile sunt ale mele preferate :D. E hrana de lux :D Scrie si tu rogu-te un alt post sa nu mai poposesc pe asta fiindca daca am sa mor de pofta, vina ta e!
Vlad
P.S: in plus sunt si mort dupa ciuperci (in teorie nu-s plante :D)

Liana10 spunea...

Apetisante aripioare!