Social Icons

luni, 8 noiembrie 2010

A mai trecut un an!

De cand uram pentru prima data LA MULTI ANI cu ocazia onomasticii sotului mei. Se intampla aici, insa o zi mai tarziu. Cu el mi-am inceput eu postarile in blogosfera.
Si cum nici in acest an nu putem sari peste aceasta zi minunata din viata noastra si cum ieri a fost o zi de ar fi plans sufletul in tine de stateai in casa, ne-am adunat cu totii in jurul unei mese in aer liber, la soacra mea in fata priespei.
Dupa ce am izbavit toata oala, de pe coltu mesei, cu gratare am trecut la devorat asta
Tiramisu. Nu am apucat poze cu sectiune sau alte cate au mai fost pe masa. Parca erau lupi flamanzi. 
Si tot pt sotul meu, melodia de mai jos:

4 comentarii:

Alma Gi spunea...

la multi ani sotului tau! sa fie sanatos si fericit. zi-i sa se hodine bini bini acu... dupe ce apare voinicu' lu' mama, o sa ii iasa perisori albi. :) glumesc.

sa fiti fericiti!

Anonim spunea...

Sa iti traiasca sanatos! La multi ani de ziua de nume!

Fetita Junglei13 spunea...

La Multi Ani.Sa fiti sanatosi >:D<

iculici spunea...

să trăiască delfinaşu' ... soţul delfinaşei :)

CU DRAG,
.