Social Icons

duminică, 1 aprilie 2012

Prima raceala

E prima raceala adevarata a Mariucai. Pana acum ne-au cam ocolit episoadele de boala, laudandu-ne cu un singur episod mai sever. Nu am prevenit cu absolut nimic, am lasat natura sa-si urmeze cursul firesc. Ne prinde, ok, nu ne prinde, si mai ok.
Ce-i drept raceala aceasta ne-a prins cu sistemul imunitar cam slabit si asta datorita vaccinului de la 1 an. Cred ca e singurul lucru cu minus pt noi. Pana acum ne-am mai vaccinat si nu am avut probleme, insa acum nu ne-a mai mers. Insa un lucru bun e si cu vaccinul asta. Nu am facut rubeola. 
Duminica trecuta am profitat de vremea extrem de frumoasa si ne-am plimbat. Ne-am intalnit cu unii, cu altii, ne-am pupat cu totii, a fost in contact foarte direct cu vara mea, care luni ma anunta ca are rubeola. Am asteptat, am analizat si nimic. Deci e bun cu vaccinul. Insa nu e bun ca am racit.
 E maraita pana la Dumnezeu Sfantu si o palma inapoi. Se mai vad si niste dinti iesind, asa ca tabloul nostru general e unul cat se poate de vast. Mai adaugam intr-un colt o tuse de-a dreptu chinuitoare pt ea. Incerc in orice mod si chip sa o invat sa elimine expectoratia. Nu poate, nu stie, se enerveaza, plange, mami devine cuib pt alinarea odorului. In centrul acestui tablou minunat pun mucalaii, care  mai au putin si trec de genunchi. Cred ca s-a dat peste cap robinetul si nu mai tine valva. Si curg fratioare, rauri, valuri si-n cascade. O aspir si ii stimulez si mai tare, nu e bun. Punem solutii de oprit mucalaii si nu merge. O sterg, se enerveaza si ma bate. Pe buna dreptate ca nici mie nu-mi place sa-mi stearga cineva mucii. 
Ieri trebaluaim cu ea, atat cat ma lasa, si la un moment dat i-a venit sa stranute, dar sa si tuseasca. Cunoasteti senzatia? Al naibii de rea si ciufuta. Cum sa stranuti si sa tusesti in acelasi timp? A fost nimicitor pt ea. Imediat ce s-a terminat actul artistic, s-a trezit la nas cu doua bule imense de....muci. A fost atat de mirata si surprinsa ca a uitat sa si planga. Era atenta acum asupra bulelor. Sa puna mana pe ele, sa vada ce sunt. Si s-au spart. Si a plans. Cum sa redau bucuria copilului sa se joace iar cu doua bule?:))
Si din cauza racelii doarme si foarte prost. Drept pt care si noi parintii suntem nitel varza, unul o varza mai mica, altul o varzoaie imensa. Cel mai amuzant e ca ea nu doarme invelita, dar noi, mai cu pielea batatorita de vant si ploaie, mai vrem sa tragem ceva pe noi, sa mai tina de cald la sale. Cu mari greutati reusim.
Dar o scoatem noi la capat si cu asta. Si o sa imbracam iar rochita si o sa incaltam balerinii mov sio sa mergem sa ne cautam prietenii in parc. Pana atunci va dorim sanatate si o rugaminte mare, un instalator priceput nu stiti? Sa ne repare si noua robinetul cu muci :))))
Duminica minunata sa aveti!

0 comentarii: