Social Icons

miercuri, 28 martie 2012

Un om nou în casa noastră

Se întâmpla în urmă cu un an. Pe 28 martie 2011 ajungeam acasă cu Miruna Măriuca, copil mult dorit şi aşteptat în viaţa noastră. Prima zi ACASĂ!
Soţul meu şi-a întâmpinat fetele cu un frumos coş cu flori, care încă mai zăboveşte plin de praf şi de amintiri sus pe frigider.
Pentru noi începea o experienţă nouă, aceea de a fi PĂRINŢI. Dacă eu aveam deja ceva experienţă din spital, el era la început de drum. Amândoi stingheri, amândoi cu mii de întrebări, amândoi pe drumul vieţii împreună cu domnişoara tripluM.
Înainte de a pleca din spital am bocit de sărea cămaşa pe mine. Gândul că acasă nu voi mai avea pe cine să întreb ce şi cum despre Măriuca, că nimeni nu va mai veni să mă întrebe dacă a mâncat sau nu, cât a mâncat, restul de hormoni gravizi si cei de mama lehuză îşi făceau de cap rău de tot cu mintea mea. Noul început m-a cam speriat, dar ajunsă în mediul meu, m-am relaxat şi am înfruntat totul.
Bine v-am găsit în casa voastră dragi părinţi!
Acum doarme cam la fel. Oare ştie ce zi e azi?

0 comentarii: