Social Icons

joi, 5 aprilie 2012

Bine sau rau?

Noi inca suntem raciti. Cu totii, de la cel mai mic pana la cel mai mare. Miru e spre vindecare de acum. Eu cohai precum o oaie bearca, iar Mihai zice ca e putin mai bine decat mine, dar nu stie cum ma simt eu.
E cald afara. Vremea frumoasa a revenit. Iupii!!!
Cica m-am apucat si de curatenie, ca vine Pastele. A nu se intelege ca fac curat in casa doar de Paste si de Craciun. Casa e vraiste, abia am reusit sa-mi pun perdeaua la geam sa nu ma traga pe banda cel de peste drum de mine si mai apoi sa ma gasesc pe iutube sau mai stiu eu pe unde. Nu ca as face lucruri indecente cu copilul de fata :))
Si daca tot e cald si frumos, de ce sa nu iesim si afara. Asa bolande cum suntem. Am sunat-o pe doc de familie si am intrebat: putem? Si ni s-a dat liber, cu mentiunea sa nu socializam cu bebici, burtici, copilasi si restu. Nici singure cuce nu putem sta! Dar ne-om descurca noi ca suntem mari.
Dupa somnul de frumusete, dupa cateva incercari esuate de a manca ceva mancare solida, dar cu o super masa de san, ne-am echipat sport si am iesit.
Se vede bucuria din ochii ei? Cum sa o tin doar in casa?

Si am incercat pe cat posibil sa stam departe de lume. Dar inevitabilul s-a produs, ca deocamdata nu am suficienti bani sa cumpar o bucata de parc doar pt noi, si spre Mariuca s-a indreptat o fetita. Imi iau copilul in brate si spun mamicii, cu vocea bea de oaie bearca, ca suntem racite si pre binele tuturor ar fi bine ca, copilele sa nu interactioneze. 
Oameni buni, nici daca aveam bube negre pe fata, nici daca aveam ciuma, febra tifoida nu cred ca isi smucea copila in asa hal. Atat de tare a tras-o de langa noi, incat s-a speriat si a inceput sa planga. Eu m-am simtit tare vinovata atunci, dar nu stiu de ce. Am gresit cu ceva? Nu mai spun ce privire taioasa si plina de sentimente negative am primit. 
Daca suntem racite de acum nu mai avem voie sa iesim in lume? Trebuia sa instituim la noi acasa starea e carantina? Sau trebuia sa le las sa interactioneze, fara sa spun nimic de starea noastra de sanatate? Ce trebuia sa fac eu ca nimeni sa nu aiba de suferit?
Eu nu am cocolosit-o pe Mariuca. Am primit in vizita copii raciti spre vindecare, care tuseau, ca o data si-o data tot va raci, fie ca o bag in globul de cristal sau o las libera. In afara de vitamina C, nu i-am dat nimic preventiv. Las boala sa vina la noi cand vrea, sa se manifeste cum ii este cursul, eu intervin doar cu medicatia. Nici nu o expun voit bolii, nici nu o indop cu diverse, preventiv. 
Si nici nu mi-am smucit copilul de langa copii cu muci la nas, bolnaviori, facand-o sa sufere, fara a-i explica, atat cat poate ea intelege la 1 an, de ce nu putem sa ne jucam cu copilul respectiv.



1 comentarii:

Anonim spunea...

Sunteti niste frumuseti! Nu iti face griji si obisnuieste-te ca de mamici de astea ai sa dai tot timpul. Foarte bine ai facut ca ai iesit afara daca medicul ti-a dat voie! Va pup!
Catrinel