Social Icons

duminică, 1 aprilie 2012

A masii :)))

Ete nah ca si blogger.com s-a modernizat bre. Pai se putea? Nu! 
Si am facut si eu update la asta noul. Dar nu am avut timp sa cercetez ce si cum merge pe aici. Si azi am zis sa vad cum e treaba. Si am ajuns la comentarii. Pfff, o multime de comentarii. Le citesc, multumesc in gand la fiecare, bifez cu scopul de a le publica si in loc de publicare am apasat stergere. Unde e locul de dat cu capul??
Si chiar de e 1 aprilie sunt sigura ca blogger nu stie insemnatatea zilei si sigur nu m-a pacalit cand mi le-a sters definitiv.
Oricum va multumesc mult tuturor! 
Eu vreau sa ma intorc la vechiul blogger. Cum fac?

1 comentarii:

Anonim spunea...

wow, ce mare si frumoasa e Miruna! :)

trebuie neaparat sa revin in blogosfera, ca sa va mai citesc, am ramas in urma tareeee.

referitor la raceala, cred ca instinctul de mama isi spune fr. des cuvantul. sunt sigura ca Miruna se simte mai bine dupa aceea plimbare, iar raceala va fi doar o amintire neplacuta.

Pupici,fetelor. Cu drag, broscuta ofensata