Social Icons

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Inainte de Paste

Hop si-asa! Uite ca am ajuns si in seara Sfanta a Invierii. Obosita tun. Abia stau. Ar trebui sa ma culc, dar intai sa va scriu ceva si apoi mai vad ce mai fac. 
Ar trebui sa merg sa iau lumina, sper sa mearga al meu sot. Eu trebuie sa stau de veghe cu Mariuca.Este a doua seara cand are cate un episod de plans isteric si nervos, nimic nu vrea, nimic nu o face sa isi revina. Aseara ne-a oferit primul episod in toiul noptii, pe la 4. Am crezut ca mor de inima. M-am simtit neputincoasa rau de tot. 
Am cam gatit trebnurile. Maine avem petrecere de taiere din mot. Abia astept. Eu am emotii de azi :))) e firesc, nu?
Ieri am iesit pt ultimele cumparaturi si lumea umbla nebuna dupa iepurasi sau oua de ciocolata. Fratilor, nici bine nu ne-am revenit din mosi Craciuni, globuri si alte figurine ciocolatoase si au si aparut iepurii cu ouale lor. Dar pana ieri nu ati crezut ca va trebuie. Sau ati crezut ca vor fi mai proaspete daca le luati in ajun? Pffff!!! Da-i Doamne omului mintea cea de pe urma!
Ziceam eu mai printr-o postare ca vreau sa-i fac tort Mariucai cu acoperis de pasta de zahar, din aia faina. M-o mancat undeva si am incercat si eu. Am zis ca crap de nervi. Am pus peste 1kg de zahar pudra. Se rupea, nu reuseam sa fac ceva care sa arate cat de cat ok. In final un mare kkt, scuzati vorbele urate, dar data viitoare nu mai fac. Nici nu am curaj sa-i fac poza tortului. Dar e atat de bun pe sub kkt-ul ala de pasta de zahar. E cel mai naspa tort decorat vreodata pana acum. Zau asa! Ma mai gandesc daca il pozez sau nu. 
Va las acum. Ma duc sa-mi rezerv un loc in pat!
Paste fericit tuturor! Lumina in suflete si in case, sa aveti mereu calea luminata!

2 comentarii:

Praf de Stele spunea...

Hristos a Inviat ! Paste fericit plin de lumina si caldura !

maria elena spunea...

Sarbatori sfinte cu bucurie!
Petrecere frumoasa la tiatul de mot al Mariucai. Sa creasca sanatoasa si norocoasa fata!