Social Icons

luni, 5 martie 2012

De lunea

E luni, inceput de saptamana, nici iarba nu creste, nici eu nu am chef de nimic. Inca de aseara ma simt rau, incerc sa ma fac bine, nu prea imi iese, dar trebuie sa merg mai departe, sa fiu strong pentru mica-mare devoratoare de energie. 
Luna asta e luna plina pentru noi, ne pregatim cu mic cu mare de mare sarbatoare. Aniversarea primului anisor, taierea motului, ruperea turtei, deci veselie si chermez mare. Numai ca o sa amanam putin marea petrecere din motive multe si bine stiute:))
Si daca tot ma simt rau si nu am chef de nimic, daca nici de dormit nu pot, desi am mari restante la somn, am zis sa mai fac o vizita pe aici, sa va mai intreb de sanatate, cum stati cu dragostili? De ce doar luna martie e considerata luna femeii? Ce in septembrie nu pot sa fiu sarbatorita? Nu ca, daca as fi sarbatorita in fiecare zi mi-ar cadea greu la ficat :))) Va doriti ceva special de ziua internatioanala a femeii? Eu nu. Vreau sa ma fac bine pana atunci si sa ma dixtrez cat mai frumos si mai bine cu ai mei, adica Miru si Mihu, aka Max :))
Scriu fara noima si asta ma binedispune :)) cam ciudat, dar asta sunt eu.
Vreau sa vina primavara si vremea sa nu mai fie ciufaita. Vreau sa fie cald, sa iesim sa ne plimbam cat ne tin picioarele si cand obosim, sa stam 5 minute cat sa ne tragem sufletul si sa o luam iar din loc. Presimt o primavara si o vara plina de alergari si fugareli. Si la toamna tot asa vreau sa fie. Cine o sa alerge: io cu mandra mea si cand o putea si cu al nostru tata si sot :))
Aaaa, am uitat sa va spun ca Mariuca merge din ce in ce mai bine. Deja merge si singurica si pe distante mai mari. Va rog sa ma delectati. Un singur prag avem in toata casa si ala ne cam da batai de cap, dar daca are vreun mega interes il paseste de zici ca nici nu era acolo vreun obstacol. Exerseaza de zor si mersul de`a busilea. Putin mai diferit la noi, dar merge`asa!
O las sa exerseze din ce in ce mai des mancatul singura. E un deliciu, un act de mare satisfactie, dar si de maxima murdarie. Copilul sa fie fericit si implinit, masina sa spele hainele si mami sa le calce. Cearta cu bucatele. Scuzati finalul, dar deja era plictisita ca tot o filmam :)))
Gata, va las ca trebuie sa pregatesc o cina copioasa pentru duduta mea. Habar nu am ce, dar improvizez eu. Hai va pup si sa auzim numai de bine!

0 comentarii: