Social Icons

marți, 28 februarie 2012

La joaca!

Duminica am mers la cumparat de martisoare traditionale de la Targul de primavara, manifestare organizata de colegii mei. Si cum vremea nu a fost una favorabila organizarii in aer liber, manifestarea s-a desfasurat la Mall. Dupa efectuarea somnului de frumusete, dupa nenumarate incercari de a manca un bol mic de ciorba de pui, am imbracat puiul de om si dusi am fost. Am avut un sentiment putin cam trist nevazandu-ma printre colegi, dar uitandu-ma in bratele lui Max, am inteles ca jobul meu actual s-a mutat la TripluM SRL :))) Am facut un tur de recunoastere,t dupa care buna mea colega, Maria, ne-a dus la veritabilul loc de joaca pentru copii. Initial am avut oarecare retinere sa o las si pe Mariuca, dar vazandu-i reactia, am decis sa incercam. Ce avem de pierdut? Nimic. Asa ca am dezechipat copilul si pe tata si i-am trimis in ring :)) Nu mare mi-a fost mirarea sa vad ca, copilului meu ii plac enorm de mult copiii. Am vazut si copii mai emotivi, mai rusinosi, nu atat de sociabili, dar a mea, cum vede copii, cum se agita sa ajunga langa ei. 
Prima oprire a fost la bile, o prea mare mare de bile pentru ea, dar nici nu s-a dat in laturi. Taica`su mai ca o acoperea cu bile, iar ea era o veselie toata. A urmat apoi plimbarea cu tractorasul, apoi cu o masinuta fara portiera, a cazut dar nici nu a plans. A exersat si mersul singura, i-a reusit cu brio. 
Las aici un link catre poze. Daca nu reusiti sa le vedeti, promit sa revin.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sa aveti si tu si domnisoara o primavara grozava si aventuroasa!
Vlad

Anonim spunea...

Mi-a disparut comentariul :)) Spuneam sa aveti si tu si domnisoara o primavara grozava si aventuroasa!