Social Icons

vineri, 16 martie 2012

Banii

Chiar pot cumpara totul? Chiar toate se rezolva cu bani? Chiar si viata omului?
Azi cand ne intorceam de la plimbarea ritualica am asistat la un eveniment mai putin placut. O doamna a fost acrosata pe trecerea de pietoni. Cam dadea sa fuga de la locul accidentului soferul, dar lumea a strigat dupa ea, caci o EA era la volan, si a oprit. Femeia lovita s-a ridicat cat de cat, ajutat si de lumea de pe strada, EA s-a coborat de la volan, mai mult de 20 de ani nu ii dau, o piti grabita catre undeva probabil. Tremuram, mi-am amintit de un alt accident ce l-am vazut si instinctiv am pus mana pe telefon sa sun la 112. Si am sunat, am fost redirectionata catre serviciul de ambulanta, am spus ce si cum, doamna m-a intrebat de e constienta, eu nu stiam ce sa zic si m-am dus sa vad cu e femeia, daca tot eram cu asistenta in telefon. Cat o intrebam cum e, unde s-a lovit, ce si pe unde o doare, EA ii spunea ca ii ofera bani si o sa fie bine. CE? Chiar banii astia pot face totul pe lumea asta? Lumea o apostrofa foarte aspru pe EA, eu socata. Femeia voia sa plece, eu stati ca am chemat salvarea, e numarul meu de telefon acolo, e numele meu, nu am sunat la misto. Si ma uitam la EA, fara nici un pic de remuscare, nici un regret nimic. Probabil stia ca banii o vor ajuta sa scape cu bine. Chiar s-a tipat la cineva din public, spunand ca ii venea soarele in ochi si nu putea sa opreasca. Deci soarele e de vina. Pe el oare il poate cumpara cu bani? Daca nu ea, poate atunci tati, care a aparut ca din piatra seaca sa-si apere odorul. 

Sa aibe dreptate cei de la Holograf cand canta melodia asta?

2 comentarii:

Catrinel spunea...

Din păcate vorbesc banii o limbă internaţională. Viaţa uneori se cumpără cu bani, numai gândindu-ne că uneori şpaga face diferenţa dintre viaţă şi moarte. Dacă dăm bani în stanga şi în dreapta nu suntem mai bine ingrijiţi la spital?
Nu este normal, dar aceasta este lumea în care trăim.
O zi frumoasă!

Ana-Maria spunea...

Draga mea..banii au putere...banii chiar vorbesc.Eu una , te rog sa ma crezi , imi doresc ,uneori , haosul...sa pot purta arma si sa impusc in cap astfel de specimene....suna a om nebun ce scriu , insa de as putea evada in cosmos , pe o planeta nelocuita , as face-o fara sa ma uit inapoi!
Te pup Vero!