Social Icons

miercuri, 14 iulie 2010

Forme

Ieri pe-o ploaie de mama focului, de nu se vedea absolut nimic pe geam,
iar canalizarea nu facea fata
m-am gandit eu sa-mi umplu timpul cu ceva, sa nu ma ia uratul de suflet si sa-l sun pe domnu` M din 5 in 5 secunde. Dah, mi-e frica de-mi tremura matele-n mine cand ploua cu tunete si fulgere de alea furioase de-ale lui Iliuta. Si cu ce as fi putut sa-mi umplu timpul? Mi-am amintit ca mi-a mai ramas niste coca de la tarta facuta de ziua mea. Si m-am gandit sa fac niste biscuitei, ca am vazut ca are gust excelent blatul de tarta.
Am infainat masa de lucru si am scos jucariile din sertar
Am intins aluatul nici foarte gros, nici foarte subtire. Nu stiu exact cati mm sau cm ar fi trebuit sa iasa. La ochi am facut si eu. 
Mi=au iesit doua tavi
Pe una dintre ele a suflecat-o domnu M cand a ajuns acasa, cica sa ma consoleze. E buna si o consolare din asta. E semn ca trebuie sa mai fac.
O sa scriu totusi si reteta de coca, sa fie aici. 300-350 gr de faina se amesteca cu 125 gr unt la temperatura camerei, 125 gr zahar, un galbenus, un zahar vanilat, un praf de sare. Daca nu vi se desprinde aluatul de maine, mai puneti faina. Se lasa la rece o ora dupa care se modeleaza in formele dorite. Se coc la foc potrivit pana devin aurii. Pacat ca nu mai am si pozele de final.Trebuie sa ma credeti, eram sub consolare :)))

0 comentarii: