Social Icons

vineri, 2 iulie 2010

Clatite cu branza la cuptor

Ieri de pe la 16 am ramas singura acasa. Si daca tot m-am vazut singura, am pregatit niste clatite cu branza la cuptor.
Am facut un maglavais pentru clatite cu lapte, sifon, faina de vreo 3 tipuri, un praf de copt si celelalte necesare.
Cat s-a odihnit nitel maglavaisul de clatite am pregatit branza. Am omogenizat-o cu putin lapte batut, putin unt, zahar si esenturi vanilate.
Am copt foile de clatite, le-am umplut cu branza si le-am asezat intr-o tava tapetata cu unt.
Am facut un amestec de smantana cu iaurt si ou pe care l-am turnat peste clatite si la cuptor cu ele pentru 40 de minute.\
 Dimineata am avut curaj sa tai sa vad ce a iesit. Sunt gustoase rau de tot. Si parfumate de la vanilie. 

POFTA BUNA!

8 comentarii:

dintimisoara spunea...

Uau...Veronicule , tare bine au iesit clatitele tale...arata tare apetisant si chiar mi-ai facut pofta...de mult ma bantuie gandul sa fac si eu...zau de nu m-ai convins...
Te pupa mandea , fata draga!

pansy spunea...

bune !

realbadpisy spunea...

arata tare bine..yamii! ia ca imi i-au si eu azi niste clatite...

Alma Gi spunea...

arata tare bine. si sunt si bune.

i-quiz spunea...

Adaugati functionalitate deosebita site-ului dumneavoastra prin posibilitatea de traducere a fiecarei pagini in peste 30 de limbi de circulatie internationala. Foarte simplu si eficient, prin inserarea unui mic cod pe care il puteti gasi la adresa http://www.anunturiromania.info/traducere/ veti oferi fiecarui vizitator posibilitatea traducerii instantanee a oricarei pagini, intr-una din cele 35 de limbi de circulatie internationala. Acest cod este special conceput pentru site-urile romanesti si selecteaza implicit limba romana ca limba in care este scris textul original. La aceiasi adresa puteti gasi si un exemplu de functionare al codului.

Mariana spunea...

MAI,MAI CE POFTA AM DE ELE!AM LUAT UNA SI O TIN PINA MIINE DIMINEATA,DA MIROASE RAU DE TOT!PUN LACAT PE FRIGIDER SA NU MI-O FURE CINEVA!
WEEK-END PLACUT DRAGA MEA VERONIK!

Ipu Ninulescu spunea...

De puneai in ele si pupici veneam si eu dupa una, doua.. ca mie numa alea cu pupici imi plac :(

sarah spunea...

mama ce bine arata!!!din pacate stiu cat sunt de delicioase.zic din pacate pentru ca de fiecare data cand le fac abia apuc sa le gust.pupici

A apărut o eroare în acest obiect gadget