Social Icons

miercuri, 16 iunie 2010

Sa ajut statul sau nu?

Ascultam mai devreme la radio despre o imbecilitate nesimtita: daca vreau, pot sa donez bani intr-un anume cont ca sa ajut statul? Ce sa fac? Sa donez statului? Pe ce baza? Ca statul e condus de niste ipocriti care nu stiu sa administreze banii contribuabililor? Pai daca nu esti capabil sa administrezi acei bani, cum crezi ca ai fi capabil sa mai administrezi niste bani in plus? Aaaaa, de fapt smechereala e ca astia merg direct catre nevoile lor personale.
Fugi dom`le de aici cu mizeriile astea? Chiar nu le e rusine sa vina sa spuna asemenea idiotenii?
Pe ce baza sa fac eu asa act de bravura statului? Da statul ce a facut pentru mine? Mi-a luat in fix doi ani 1000 de lei din salariu. Am vrut o casa pe care a dat-o celor mai mari spagari din oras, celor care au deschis usa cu capu la dom` primar. Am vrut o slujba mai buna si imediat a blocat posturile. Le-a pus la pastrare, la naftalina pentru viitoarele rubedenii. Si eu sa fiu solidara cu statul? Nu pot. Sincer chiar nu pot. Ca nu am de unde. Dupa masurile "salvatoare" ale lui boc-basescu(scuze dar ei chiar nu merita sa le scriu numele cu litera mare) o sa raman cu fix 606 lei. Putea fi macar 666. Dar nici necuratu nu tine cu mine sa am un salariu mai mare. 
Ce ma doare cel mai tare e ca-mi place teribil de mult ceea ce fac. Sunt absorbita de munca mea. Daca nu isi vor reveni din starea de imbecilitate o sa ma vad nevoita sa fac altceva pentru mai multi bani.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Sa donez bani statului?Deci asta e culmea culmilor...initial m-a busit rasul...am zis ca ai scris tu vreun banc grozav in poastare...apoi am zis sa recitesc , poate nu am citit corect , am schimbat si inaintasii de pe nas , ca sa vad mai bine...deci e grele , fata draga...e grele...Sa mor daca stiu ce sa fac: sa scuip sau sa rad?
No , mortii cu mortii si vii cu vii...sa fim sanatoase si sa le putem duce pe toate!

Unknown spunea...

oi fi eu mai sugubeata, dar nici chiar asa.
Eu i-as ciureti :)))

realbadpisy spunea...

nu am auzit de chestia asta ...da e o tampenie dom'le..nenorociti e ca si cum as da bani pt pantofi elenei udrea..ce dreacu! asta e prosteala pe fata! omg!

sarah spunea...

draga Vero e musai sa ajuti statul.doar ti-au marit salariul si ai de unde ,nu?aaa stai ca era vorba de micsorare a salariilor.atunci ajuta si tu statul cu ceva vorbe de duh,cu urari de "sa traiti bine",ceva facturi restatnte si o trimitere a lui Boc spre originile mamei sale.cate ipocrizie sa ceara ajutor cand oamenii nu au cu ce sa isi plateasca traiul de zi cu zi.si eu am trait in Moldova,in Vaslui si stiu situatia in care se afla oamenii din judetul nostru.
pup cu drag

pansy spunea...

veronico,lasa-i pe astia in plata lor.eu zic ca le vine si lor randul.pana una alta te invit la o provocare ceainaristica .daca ai terminat cu treburile casei.

Tivadar Emanuel spunea...

ce aberatii mai scot ...

Alma Gi spunea...

buna vero. da, am ascultat si eu sapt trecuta cea emisiune... sincer, m-a lasat ca la dentist.

CORA spunea...

Veronica,
Imi place fila virtuala a jurnalului tau, astazi este prima oara cand trec pe aici, am sa mai revin cu siguranta!
Constat cu neliniste ca treci prin aceleasi scaderi ale veniturilor ca si mine. Ma simt legata de maini si de picioare, astfel incat nici sa ma revolt am impresia ca nu pot! Ce facem noi cu alesii astia?