Social Icons

vineri, 18 iunie 2010

E vineri, iar!

E vineri, iar si fara chef de nimic. Chiar daca afara termometrul arata o temperatura rezonabila, in birou e un vesnic aer inchis provocat si propulsat de un putacios libidinos care din nefericire imi este si asa zis coleg. Pentru asta cer statului roman sa-mi dea spor de conditii super-mega toxice de 500%. Nah!
Nu vreau sa stric apetitul nimanui despre mirosurile si adierile lasate de acest mos imputit.
Abia astept ziua de maine. Am organizat o iesire la iarba verde cu copii de la dansuri. Le-am pregatit niste surprize, ceva concursuri si premii pe masura. Imi doresc sa fie o zi super, mai ales pentru ei.
Cred ca o sa-mi pun nitel geanta pe umar si o sa plec la o talpa de oras sa se mai racoreasca atmosfera putacioasa si sa pun preturile pentru ieseala de maine. Deja ma ia cu furnici in stomac :)))

6 comentarii:

realbadpisy spunea...

cand vine vb de vineri ..pot sa zic doar : pff! a venit intr-un final....weekend placut! si astept pozici cu copii de la dansuri...hehe! si iarba verde de pe la tine!

Tivadar Emanuel spunea...

distractie faina :)

Ninulescu spunea...

Io credeam ca numa eu am asemenea probleme :)) eu simt pe vecina mea cind trece pe strada din casa si doar dupa miros..dar ea are circumstante atenuante..are 3 vaci si mai nou doarme cu ele in grajd..are 70 de ani si e si senila :(

Anonim spunea...

Sper sa ai distractie frumoasa! Te pup cu drag!

Praf de Stele spunea...

Cred ca toti suntem nerabdatori cand e vorba de vineri la servici.. Cat despre coleg...te compatimesc :)) , eu am noroc ca sunt singura in birou. Iti doresc un weekend placut fara ploaie, la iarba verde.

Unknown spunea...

Ninule eu cred ca nu sunt singura cu asemenea specimene prin preajma. fereasca sfantu de asemenea nespalati.
Imediat vor veni si pozele :)))