Social Icons

vineri, 21 mai 2010

Zi plina

...de aniversati
Azi o serbez pe mama meu :)) LA  MULTI ANI MAICUTA DRAGA! Te iubesc din tot sufletul meu si iti multumesc pentru toate cele ce le faci pentru noi.
Tot azi il serbam pe nanaselul nostru. LA MULTI ANI NASU!!! Sa fiti sanatos si multumim ca sunteti mereu alaturi de noi.
Tot azi ii serbam pe soacra mea si pe unul din fratii domnului M. LA MULTI ANI MAMA SOACRA. LA MULTI ANI ALEX.
Tot azi se serbeaza si matusa mea din partea tatalui, Elena si baiatul ei, Alexandru C-tin. LA MULTI ANI!
Tot azi se serbeaza varisoara mea Lenuta! LA MULTI ANI DRAGA MEA! Dar si o alta verisoara Elena.
Tot azi se serbeaza si sotul verisoarei mele, adica varul meu, nu?!:))) Catalin C-tin. LA MULTI ANI si lui!
Si trebuie sa le urez LA MULTI ANI colegei mele de serviciu dna. Elena si unui alt coleg C-tin Suciu.
Mai sunt? Probabil ca da. La Multi Ani dna Elena
Dar sunt atatea Elene si Constantini in lumea asta. 


Si pentru ei, o melodie

6 comentarii:

Blindius spunea...

La mulţi ani cu multă sănătate,ţie şi celor menţionaţi de tine !

Anonim spunea...

Deci , din cate inteleg eu aici in post , ai sa fi manga dintr-o sambata in alta ...hahahahahaha... :))))
Avand in vedere ca si luni e liber...iti doresc distractie maxima , bucurie si sarbatoare la superlativ!
Te pup cu drag mult!

Unknown spunea...

Blindus multumesc mult. La multi ani tuturor aniversatilor dragi tie.
Ana din pacate je suis home alone :)))) pana diseara la 19. Iar maine e zi de foc pentru noi.

Anonim spunea...

Foc , nefoc...trebuie sa iti serbezi onomasticii , carora-mea culpa- le urez sa traiasca sanatosi cu numele , o pupaceala speciala mamei tale Elena si "la multi ani! " tuturor sarbatoritilor!

Unknown spunea...

Ana azi mergem la mama, duminica la soacra si la nasu. Restu se pot petrecere si fara de noi :)))

Fetita Junglei13 spunea...

Petreceri placute.Cam tarziu,dar mai ai si azi de petrecut.
La Multi Ani :)