Social Icons

vineri, 21 septembrie 2012

La fix!

Am deja o saptamana si cateva zile de cand tin dieta. E banalul regim disociat cu care eu ma impac foarte bine. L-am mai tinut si in tinerete, nu ca acum as fi tare batrana :)), m-am impacat super cu el, am slabit foarte frumos. 2 luni am tinut strict, dupa care alte 2 luni am inceput incet incet sa le combin.Rezultatul final a fost de -16 kg. 
Am terminat cu alaptatul, care pe mine una nu m-a slabit deloc :((, am asteptat poate imi vine cheful, am tot sperat sa ma intalnesc cu motivatia, mi-am dat intalnire cu vointa si nimeni nu a aparut la intalnire. Esec total!
Pe zi ce trecea ma enervam si mai tare. Si am zis:"Taci, ca acum ii de mine. Eu cand ma enervez, mi se pune pata, ca-s si dintr-o bucata asa eu si cine stie, poate ma apuc si eu de vreo dieta ceva, ca ele de mine mai greu" Dar ti-ai gasit, retete si retete mi se perindau prin fata ochilor, gusturi care mai de care mai sofisticate gustam in sec. Deci  nu e de mine! Dar nici asa nu ma mai suportam. Si cad la pace cu mine sa mai incerc mai tarziu, poate cine stie, vreo minune se intampla. Ma amageam mereu si mereu ca trebuie sa gatesc pt copil si pt sot si, ca dupa nastere am devenit extrem de pofticioasa si de doritoare de a experimenta diverse si uite ca de asta nu pot tine eu dieta. Ete fliosc Marie!!! Scuza care ma acuza :))
Si uite asa ma invoiesc cu mama intr-o lune dimineata sa vina sa stea cu Mariuca, ca sa pot ajunge sa imi fac niste analize. Imi fusese rau si asta o alta scuza. Cred ca eram nealimentata corespunzator :)))))))))))) Si atunci s-a intamplat. Cand am venit acasa am refuzat sa mai mananc ce era si m-am apucat sa imi pregatesc ceva pt ziua de dieta. Si faza ca nu am ce-mi trebuie pt dieta era o scuza imbarligata. Si uite asa, usor-usor se mai duc din multele kilograme in plus si la oferta. Vrea careva? Simte cineva nevoia de kilograme in plus?
Si dandu-ma pe diverse site-uri si site-ulete, vorba cuiva, am dat peste blogul ei la care sunt abonata si il citesc. Iar ultimul ei articol a venit la marele fix. Oare nici astrele nu au vrut sa ma ajute?
Oricum cu ajutor astral sau nu, am reusit sa ma urnesc din loc in lupta cu kilele multe. Si culmea, nu am scop, nu am motivatie. Pur si simplu, asa mi-a venit. Cam greu, dar bun ca a venit si acum! Decat niciodata!

0 comentarii: