Social Icons

sâmbătă, 28 iulie 2012

E vichend!

Caldura mare fratilor. Prea mare, parca. Nu ai aer sa respiri.
De cateva zile bune mi-e rau de nu`ma. Daca nu ar fi fost alte treburi si minunatii, as fi topait ca vine bb2, dar cum nu e, raul persista. Sper sa nu dau coltu pana luni, sa ajung sa ma vada un medic.
Si pe asa caldura naucitoare, ieri am deschis cuptorul. Il deschid destul de des, sa iau/sa bag tigaile in el, dar ieri am si gatit ceva in premiera. Canneloni cu carne. I-am facut cu inima cat un purice. Nu stiu de ce ma temeam ca nu o sa-mi iasa. Ce mancare nu mi-a iesit mie? :))) Si daca nu mi-a iesit ca la reteta, am modificat-o eu ca sa iasa pe gustul nostru si sa fie mancabila. Ei si daca nu ieseau, pacat de truda mea.
Dar au iesit. Parca prea buni. Cred ca si lor le-a fost frica! :))) Decat sa fie aruncati, mai bine la noi in burti :)))
E pacat de la Dumnezeu Sfantu` sa nu mananci asa ceva. Bunaciunea deliciilor :))) Exagerez si eu acum, dar atunci cand imi iese ceva, sunt foarte incantata si multumita.
Retete gasiti peste tot. Eu am facut-o asa, de la mine inspiratie!
Si daca tot e vichend, sa va urez vreme racoroasa si pe unde ploua, va rog trimite-ti si la noi un norisor.

3 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cu siguranta este ceva bun.

Mioara spunea...

Trimite-mi si mie o bucatica macar asa virtual, ca pare tare buna

Ana-Maria spunea...

Arata demential , cred ca ati halit cu doua maini! :)))) Ca noi asa facem! :))))
Si pana la urma ce este cu are mama doua fete?