Social Icons

marți, 24 iulie 2012

Tepuiti

Ieri, ne pregateam sa iesim! Eu ii dadeam Mariucai ultimele lingurite de mancare, sotul cu diverse prin casa. Si suna la usa. Deschid, hop o tipa sa intre in casa cu japca. Ca e cu deratizarea, ca trebuie sa dea cu o solutie pentru gandaci, tantari, o aplica la baza peretelui, nu e toxica, nu face rau la copii. Si sa intre prin mine. Apare al meu sot. Nu ii dau voie totusi sa intre, dar imi cere o sticla sa imi lase solutie. Ii dam sticla, mai bolmojeste ca treaba e in legataura cu asociatia, ca a fost pus anunt jos, desi eu am cobborat si am intrat azi in bloc de vreo 4 ori si nu vazusem nimic, imi pune solutie si ne costa 20 de lei. Dam banu, asteptam restul. Se strigau intre ei "Colegu" Si aici apare primul bec aprins. Dar eu nu o strig pe colega mea de birou "Colega", ci ii spun simplu pe nume. Cam o lungea tipa sa imi aduca restul, noroc ca am lasat usa deschisa sa vad cand coboara "Colegu", ca de la el trebuia sa ia restul de bani. Dar foarte ezitanti cu privirea, mereu cu capul in jos, sa nu cumva sa fie vazuti. De ce?  Am incercat sa vad un ecuson ceva, ea nu avea, "Colegul", da, dar atat de minuscul ca nu am zarit nici un nume, nici o firma, nimic. Primesc restul, dar cu o mare balbaiala, nu mai stia cat imi daduse, de acum sa intre sa vada cate camere avem, ca sa vina domnul ca, cu el discutase. ce pret ii spusese? Imi obtin restul corect si pleaca. In scurt timp, bate iar la usa. Nu mai deschid ca o iau la bataie, il trimit pe sot ca pe el il voia, cu el de tocmise. Era vecina de langa, sa ne intrebe cati bani ne-au cerut noua. Ea le permisese sa intre, i-au imputit casa cu un miros oribil si i-au cerut 120 de lei. WOW!!! A cerut femeia chitanta, ca totusi e o suma destul de mare. Cand au auzit de asta, au cerut doar 60 de lei, contravaloarea solutiei. Deci trag concluzia ca restul de 60 de lei reprezenta "manopera". Nu primesc de la ea decat 30 de lei. Au plecat dupa ei, sa vada ce e de capul lor. I-au gasit, cand au cerut sa vada un act ceva, un nume, sotului i-au dat banii, ei nu si au rupt-o cu fuga! I-ai acum de unde nu-s.
Femeia a sunat la 112. Ce a facut politia? NIMIC! Sa vina sa faca plangere. Si cu plangerea ramanea. Si cu 30 de lei pierduti si casa imbacsita de miros urat. Degeaba a incercat femeia sa le spuna celor de la politie ca sunt oameni in varsta la noi in bloc, care nu pot sa iasa din casa, sa vina sa discute cu ei, el/ea de la capatul firului o tinea sus si tare, ca daca vrea, sa vina sa faca plangere. Sa intrebe cati erau, cum aratau, NIMIC. 
Cateva ore mai tarziu, politia romana a venit la masa, exact in zona unde se intamplase "dezinsectia". Unde se aplica sloganul inscriptionat pe masinile lor cu "Ordine si siguranta"? Jalnic. Sa mai ai incredere in institutiile statului ca te apara? NU! Si daca iti faci dreptate singur, tot tu esti vinovat.
BIROCRATIA din Romanaia, incotro???????????

Totul s-a intamplat in zona Piata Vidin-Hotel Europa! Am anuntat mai departe pe multi. Si i-am rugat sa blocheze iesirile si sa cheme politia.

0 comentarii: