Social Icons

duminică, 22 iulie 2012

Asa, de duminica.

Fratilor jur ca nu sunt gravida, dar de ieri pofteam la gogosi inelate. As fi vrut sa fac ieri, insa gradina de la tara ne-a solicitat mai mult timp. Dupa, eram prea terminata sa mai pregatesc inele gogosite. Dar imi amintisem ca vazusem aici o tigaie de facut gogosici asa cum pofteam eu. Si e la un pret mult mai mic decat am gasit pe net. Asa ca am rugat una bucata sot sa facem minunata investitie. 
Dimineata dupa plimbarea la piata si putina joaca in parc, am purces la facut inele gogosite. Sa va zic cum au iesit??? NEBUNIE!!!! Deloc uleioase, nu sa cada greu la stomac, numai bune sa fie mancate una dupa alta pana simti ca iti crapa pielea si sa indesi putin cu degetul, sa mai incapa macar una, ca sunt prea bune. 
Si dupa o masa copioasa, urmata de un vin buuuuunnnnn, ele nu au mai avut loc :))))
Antricot de porc cu ciuperci. Fara ulei, fara prejeala, cat mai sanatos
Si vinul. De la tara, rece, fara miros de butoi vechi si nespalat. Perfect!

Sa nu o iutati! Atat este de mare!

0 comentarii: