Social Icons

miercuri, 2 mai 2012

Update...SOC!

De ceva vreme am ochit un parc la noi in zona, curat, cu ceva chestii pt copii, cu "gropuri" de nisip :)) Si de ce sa nu experimentam si noi. Si cum stateam noi la o groapa cu nisip, noi singurele fete, in rest numai baieti, din joaca in joaca, se aude-un porumbel: "Ia mai dute si suge-o!" 
Mamica lui era pe banca, normal ca nu a auzit. Poate l-ar fi premiat pt asta! 
O sa-mi feresc copila de asemenea specimene cat mai mult posibil. Mi se pare inadmisibil ca la 3-4 ani sa spui asemenea monstruozitati! Dar tu parinte unde esti cand copilul se afirma in asa hal? Asta e limbajul casei? In cercul unde va preumblati, asa se vorbeste? Mai scap si eu cate o soparlita, poate un sarpilion, dar imi pun frana ca maine poimaine ma trezesc cu replici. Caci copilul reproduce PERFECT ceea ce fac/zic parintii!
Unde educatie nu e, nimic nu e!

1 comentarii:

g.cojocaru spunea...

:)) se intampla multe de gen... :( in pacate. Parintii nu inteleg ca e cazul sa se cenzureze si isi dau seama mult prea tarziu. Nu zic ca eu reusesc sa o fac mereu.... mai scapa cate una necenzurata.. dar cel putin lupt sa diminuez numarul incidentelor. :)