Social Icons

duminică, 27 mai 2012

Hai la un "LIKE"

Lume, lume! Atentiune!!! Nu stiu daca s-a urcat mata pe caine si cainele pe autobuz, sa va intreb care-i mai sus, dar va cer un mic favor. Sa dati si voi un "LIKE", asta daca va place poza bineinteles, la urmatorul link pus de mine:
Asta de mai sus. Dupa cum vedeti, e mandra mea sprincenata!. Am inscris-o intr-o doara, ca poate poate. Si uite ca e cam pe primul loc. Ma ajutati sa o mentin acolo? Nu ca nu ar merita cel mai fruntas loc de pe lumea asta. Cel mai cu mot si cel mai aplaudac loc. Face la giumbuslucuri de te crucesti de unde le mai nascoceste si le mai croseteaza. Daca sta o secunda linistita, sa stiti ca nu e cuminte, cum multi parinti, printre care si eu, ar crede. NU!!! Se gandeste care e urmatoarea isprava ce trebuie facuta. Si uite asa, zi de zi ea ma energizeaza mai ceva ca Redbull-ul si imi da cele mai inaripate aripi.
Dati un "LIKE"? Hai  ma ca e misto poza!!! MERITA!!!


Later edit: Vad ca feisbucul asta isi cam face de cap, asa ca ma iau eu de capul lui si ii zic sa nu o mai saboteze pe Mariuca mea si sa lase paginile asa cum sunt si valide si cum trebe, ca sa o voteze lumea. Daca nu merge linkul de mai sus, intrati aici  si cautati-ii poza in album. Nu aveti cum sa o ratati:)) E domnisoara cu banana :))))

1 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

"Acest conţinut este indisponibil momentan
Pagina pe care ai solicitat-o nu poate fi afişată acum. Aceasta poate fi temporar indisponibilă, link-ul pe care ai apăsat poate fi expirat, sau este posibil să nu ai permisiunea de a vizualiza această pagină." :(