Social Icons

vineri, 4 mai 2012

Inainte de week-end

Practic e week-end, nu? E deja vineri seara si toti sunt cu gandul deja la sfarsitul de saptamana. Va doresc sa fie unul relaxant, sa va odihniti dupa o saptamana, ce-i drept cam scurta de munca, asta pentru cei care au fost liberi pe 30 aprilie si 1 mai.
Pt noi parca e luni mereu. Mereu cate ceva de facut, deja rafturile sunt super pline de treburi in asteptare. Sa mai astepte. O sa le vina randul la toate. Sper! Vremea nu prea ne vrea in casa, asa ca iesim. Iesim dimineata, iesim si mai pe seara. Iesim sa ardem calorii, sa obosim picioarele ca seara poate-poate prind si eu un somn mai mult de 2 ore. Nu aveti idee cat mi-e de dor si cat de mult imi doresc sa dorm O SINGURA noapte fara sa ma trezeasca careva. Aceasta singura noapte mi-ar da enorm de multa energie, ar fi o recuperare pt toate orele de nesomn. Multe, chiar fara numar! Stiu, nu am facut copila ca sa dorm, dar serile cu treziri chiar si la jumatate de ora, devin din ce in ce mai dese. Ii inteleg durerea si incerc sa ii ofer alinarea de care are atata nevoie.
Seara asta a fost mai urata pt noi. Pt prima data Mariuca a imbrancit copii afara, atenteaza la tricicletele lor fara sa-i placa sa se traga cu ele. Insa pt prima data am intrat in casa intr-un plans isteric, plans fara lacrimi, plans nervos. Nu stiu de unde mi-a venit tot calmul, oricum multumesc celui care mi l-a trimis, am lasat-o sa se tavaleasca pe jos, pe sus, pe unde a vrut. Plangea crunt! Urat de tot. Si s-a calmat! Subit! Deci se poate!
M-a durut mult ca am lasat-o sa-si consume energia astfel, insa vorbele mele erau surde pt ea. Incercarile mele au fost zadarnice! Berbeaca isi arata cornitele! Apoi am fost din nou cele mai bune prietene. Nimic nu se intamplase! 
Week-end minunat sa aveti! Fara nervi si plansete fara motiv!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Crizute de istericale....pai ai procedat corect!
Hai ca trec ele toate si vei avea vreme sa te si odihnesti....Va pup pe amandoua si sa aveti sfarsit de saptamana cu soare si bucurie!