Social Icons

luni, 18 octombrie 2010

Daca e luni, e munca

Dupa o luna si jumatate de absenta de la serviciu din motive temeinice si justificate azi am revenit la normal. Numai normal nu se numeste el, dar sa-i zic normal. Sincer chiar imi lipseau activitatile mele de la serviciu. Ma bucur ca am fost inteleasa in privinta muncii de teren. 
Si daca tot e luni, va trebui sa crosetez si ceva de mancare caci ce am pregatit sambata s-a topit tot ieri. Insa sunt intr-o super-mega pana de idei in construirea unui menu pentru familia mea, asa ca o sa ma dau pe bloage cu mancaruri ,poate ceva o sa-i faca cu ochiul chiriasului din burta.
Zi buna sa aveti si o saptamana fara ploi ca simt ca ma tampesc de cap.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cica mai ploua o vreme si pe urma se opreste...cica! :)
Ce ai facut bun de papaleala?Si eu am aceeasi dilema mareata...asa ca te spionez indeaproape... :-))
Sa ai parte de bine!

Anonim spunea...

Si iarba creste mai incet lunea. Iar cafeaua mea a avut gust de laptic.
Nevasta a descoperit ca cel mai simplu, cand n-ai idei, e sa-ti pui consortul sa faca :D. Sa vezi cu ce chestii exotice te trezesti pe masa :D. A mea experimenteaza first hand :D.
Cat despre luni, gandeste-te asa (filozofia mea de viata): o data ce a trecut luni, mai e doar un pic pana trece si marti si apoi e mijlocul saptamanii si stii ca mai e joi si apoi vineri si ai scapat :D.
Vlad