Social Icons

luni, 16 august 2010

Si la voi e luni?

Dintre toate zilele saptamanii lunea mi se pare cea mai crunta. Nu reusesc sa ma trezesc si sa-mi intru in ritm decat abia marti. Pana atunci dorm si nu sunt buna de nimic. Insa acum cu motive in plus de lene si somn continuu, lunea imi pare insuportabila. As vrea sa fie dintr-o data miercuri si sa mai trag un somn sa ma trezesc vineri si sa ma bucur de week-end. Dar din pacate nu se poate acest salt miraculos, asa ca trebuie sa indur fiecare zi a saptamanii.
Sampatama minunata si racoroasa va doresc sa aveti.

3 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Daca ai lucra in weekend,ai iubi ziua de Luni :),astazi din pacate si la mine-i Luni.

Anonim spunea...

Draga mea , si la mine tot luni este , din pacate...Sa ai o saptamana cat mai buna si sa te simti bine , in ciuda caldurilor.
Te pup cu mult drag!

pansy spunea...

draga mea,e vremea aia minunata cand stii ca traiesti si pentru o alta viata !lunea oricum e o zi scoasa din calendar.asta dupa perioada care o traiesti tu.sa ma tii la curent cu evolutia ta.nici nu stii ce placere imi faci !s rie-mi pe adresa de e-mailna contului meu.ma simt artasa!