Social Icons

marți, 17 august 2010

Mofturi, fite si motocuri

Cam asa sunt eu de cand sunt posesoarea catorva teste cu doua linii rosii. Nu-mi place de mine asa. Nu sunt eu si basta. Sa nu povestesc ca unde prind un scaun liber sau un pat cum imi iau somn. Cred ca sufar de somn cronic.
Mirosurile au inceput sa-mi para insuportabile. Sa nu vorbesc de putacios ca deja imi vine sa umplu tastatura cu lapte si biscuiti. El e de domeniul insuportabilului. 
Nu suport mezelurile. Imi provoaca un rau imens. Nici sa mananc nici sa le vad. Am observat ca si carnea de pui la gratar nu prea ma atrage. Nici macar bunul meu prieten pestele nu ma mai vrea. Ieri am fost invitati la un gratar de peste si cand sa duc la gura am dus la ureche si am fugit de la masa. Nici macar usturoiul meu preferat nu ma mai vrea. Si el imi provoaca disconfort la stomacel. Nimeni nu ma mai vrea, din bucatele alea bunele ce le faceam eu.
Nu vomit, dar mereu am un disconfort acolo undeva.
As manca insa fara oprire ciorba, dar nu cu carne. Am incercat ieri sa iau o gura si am returnat-o in farfurie. In schimb ciorba de cartofi as bobina non-stop. Acrisoara si cu putina ceapa, iu-hu-hu!
Stiti ce-mi mai place sa mananc? Gusa afumata cu branza de oi sarata si cu multa multa ceapa. Ar fi mers aici si un toi de palinca, dar totusi nu vreau un copil alcoolic de mic.
Si as manca fara oprire rosii cu branza de oi. Si cu cate un pic de pate, dar ma abtin pana fac eu  in casa.
Azi o sa-mi fac o mancarica cu ardei copti co rosii si ceapa inadusita, fara ulei ca nu il suport.
Aaaa si oua as manca fara oprire, pana dau in galbeaza.

5 comentarii:

Dara spunea...

Eu pe timpul sarcinii eram ca un vulcan in eruptie. Aveam o energie!!! Mi-as dori si acum starea de atunci, pentru ca nu dormeam decat cateva ore si eram fresh tot timpul :))
Felicitari, sarcina fara probleme si nastere usoara (desi e cam devreme, dar nu strica ganduri bune!).

Anonim spunea...

Hai ca trec ele toate astea... :-D , numai fluturasul sa dea semnul ca se misca si iti vor trece toate mofturile...
Sanatate multa si sarcina cat mai usoara!Te pup cu drag!
Si astept reteta asta...cu ardeiul si ceapa... :)

magda spunea...

Eiii,nu tu ai mofturi...bebita :)

Fetita Junglei13 spunea...

Are personalitate domne :)
Acum cateva zile,cand am intrebat-o ep mama daca ma mai primeste in... mamii,mi-a zis c anu,ca-i produceam greturi.
Sa fii sanatoasa.

Aliceee Traveler spunea...

Si eu ma simteam rau, in primele 3 luni orice mancam dadeam afara. Apoi am inceut sa imi revin, dar pana la sfarsit au fost chestii ce nu le puteam manca, nici macar vedea! :(