Social Icons

vineri, 16 aprilie 2010

Salata de oua cu piept de pui

Eu raman la ideea ca mintea mea ramane des gravida. Si eu "nasc" mancaruri deosebite.
Ieri de exemplu poftea salata de oua. Habar nu aveam ca din oua se poate face si salata. Dar omu cat traieste invata si aude multe. Si despre salata de oua am auzit de la contabila noastra. Am zarciuit character smileys eu pe ici pe colo sa-mi fac o idee asa cam cum s-ar face. Ca de facut, tot dupa ideile mele nastrusnice.
Am pus la fiert vreo 6 oua, auuu ficatu smiley icons se auzea strigand din departare si jumatate de piept de pui. Dupa ce s-au fiert ouale, le-am decojit si le-am taiat cubulete. Peste am adaugat 4 fire de ceapa verde tocate marunt. Si a iesit galben-verde ca la fotbal. Cred ca am prevestiti ceva cu salata mea smiley icons Albul e din peisaj facebook smileys
 Am tocat marunt pieptul de pui fiert. La fel am procedat si cu vreo 6 redichi. Am adaugat peste galben-verdele din castron
 Am adaugat 2 linguri de maioneza facuta cu zeama de la o lamaie. E acrisoara si taie din greutatea galbenelelor. Am potrivit de sare si voila
 Deschide gura mare si ia o inghitura ca o sa-ti fie pofta. Asculta aici la mine.

E strasnic de buna si habar nu ai ce pierzi. Nu te uita ca e calorioasa sau ca o sa-ti bata ficatu. Dintr-o gura nu se moare, stiu eu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mneam,mneam...cu gura plina si molfaind.....zic iamiiiiii si sa iti fete mintea , mereu , tripleti de astia , ca tare buni is.... :)

Ninulescu spunea...

Tare frumos arata, dar m-as teme de atita colesterol :))... mie imi placea mai de mult oua fierte taiate in jumate si facute pane :)...iami...iami..da nu mai consum oua deloc ca am un colesterol gigantic :(

realbadpisy spunea...

azi imi fac si eu pare tare gustoasa...yamii!!!

pansy spunea...

buna rau si salatica ta,dar as renunta la maioneza.foloseste doar ulei si otet sau lamaie,mai multa

Unknown spunea...

Ana multumesc de urare. Numai sa nu ma triplez si eu :))))
Ninule la cum mananc eu si se poate vede din postarile de pe aici, am un nivel al colesterolului foarte bun. E la jumate.
Pisy ai facut? Sa zici cum ti-a iesit
Pansy data viitoare o sa fac fara maioneza, o sa folosesc kefir