Social Icons

miercuri, 28 aprilie 2010

Leapsa premiata

O noua provocare am primit la mijloc de saptamana. Leapsa vine de la mami de shorichitz Andrei, Ioana. Si e o leapsa conditionata, dar si premiata. De ce trebuie sa aiba conditii lepsele? scuba diving Sper sa aflul raspunsul la aceasta intrebare intr-o buna zi.
Dar sa nu comentez mai mult decat trebuie si sa trec la lepsuit. 
1. Copiaţi imaginea pe blogul dvs. 
Adica asta

Frumos acest colibri.
2. Scrieţi o listă cu zece lucruri care vă plac şi încercaţi să faceţi unul astăzi. 
Da mie imi plac multe lucruri, nu stiu pe care sa le scriu free smileys Dar o sa incerc totusi sa ma limitez la 10
1. sa ascult muzica:  asta fac de dimineata cand ma trezesc, pana cand ma bag in pat
2. sa citesc: va citesc pe voi cei din bloggroll, ziarele locale si cele nationale, carti, in special cele de joc smiley icons
3. sa conduc: acusi, sa se faca 16 si plec cu Smarandita mea
4. sa ma gandesc aiurea, asta fac de cand ma stiu...si ma stiu de ceva vreme
5. sa vorbesc cu lumea, sa interactionez, sa ma informez, sa ma documentez in ce ma intereseaza
6. sa-mi fac treaba cu simt de raspundere si cu tragere de inima, nu doar ca sa fie facuta
7. sa ma plimb aiurea, sa vad lucruri noi
8. sa gatesc...o daaa...chiar aseara am gatit
9. sa fac poze...la orice daca se poate
10. sa-mi beau cafeaua in tihna, sa nu ma deranjeze careva ca apoi mi-s ciufuta toata ziua

3. Daţi leapşa si premiul mai departe către 10 bloggeri care vă luminează ziua.
Iar 10??? Da e numar idealist asta? Ca nu inteleg.
Pai si tu Ioana imi inseninezi zilele cu postarile despre Andrei si giumbuslucurile ce le face. Pot sa ti-l mai dau o data? scuba diving
Il dau la toata lumea ca sincer mi-e greu sa aleg 10 persoane. Asa ca va rog sa ridicati acest premiu minunat.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Oooo , daaaa...uitasem de aia cu sofatul , dar se subintelege ca e inclusa la calatorii :D
Te pup cu drag!

Blindius spunea...

Înc-o leapşă de toate zilele :))

Tasha spunea...

E frtumoasa leapsa,am mai facut-o,imi place cum ai raspuns!Pupicei satmareni!

Catrinel spunea...

Faine raspunsuri.Poti sa mi-o trimiti din nou ca de fiecare data cand ma gandesc la leapsa asta mai gasesc multe lucruri care sa imi placa.Te pup!