Social Icons

marți, 25 iunie 2013

Paf

Fiica`mea. 2 ani si 3 luni. Copil vorbaret, purtam adevarate conversatii "filosofice" :))
Dimineata ne pregateam fiecare pentru serviciul ei. Ea discuta cu niste carti de joc cu Mickey, inca in pat, eu cu restul pregatirlor. Si apar in dormitor. Iar ea, cu o fata senina, cu niste ochi sclipitori si voiosi, mi-a zis: "Mami, fumoasa eti!" A sarit din pat si direct la mine. M-a imbratisat de picior, pana acolo a ajuns. Am crezut ca lesin. Primul compliment, SINCER si NEVINOVAt de la fii`mea. 
Eram imbracata cu o rochie cu fluturi, de vara, in colturi, racoroasa, vaporoasa. Nu stiu ce i s-o fi parand atat de frumos, dar eu...nici acum nu mi-am revenit. 
Si a cerut sa o imbrac si pe ea cu "ochita"
Multumesc draga mea! Mami te iubeste nespus!

0 comentarii: