Social Icons

luni, 18 februarie 2013

Bretele aveti?

Din alea de prins pantalonii, sa nu se duca la vale. Aveti? Am nevoie. Maxima nevoie.
Dukan al meu da roade. Si inca bune. Intr-o luna si un pic s-au dus 10 kile. Nu pun poze, nu cersiti. O sa pun doar atunci cand efectul va fi cu adevarat WOW! Sa se ramana, nu ca la dentist, ci mai rau.
Si cad, bre, lume hainili di pi mini! :))) Incepand cu chilotii, terminand cu ce se termina. Si mai este de dat jos. Multisor. Nu mi-e rau, nu mor de foame, mananc si dupa 20 daca ma injunghie. Deja e un stil de viata. Altul. Mai sanatos. Prea sanatos as zice. Trecerea la acest nou stil de viata a fost asa lina, nimic nu am simtit.
RECUNOSC, mai calc in strachini. Si uneori o gafez la modul cel mai murdar. Gen imbucat o ciocolata neagra intr-o fractiune de secunda. Voi dukanei nu incepeti sa trageti cu pietroaie. Mi-am revenit. Mai are si omul slabiciunile lui. 
Dar sa revin la bretele, pachesti, paschete, cum le ziceti voi. Aveti? Trimiteti si la mine. Sau, daca nu e prea mare rugaminte, un card cu multe zerouri in cont, aveti? Sa fac garderoba noua. Nu se mai poate in asa hal. 
Si pana termin cu slabitul, eu cate haine o sa trebuiasca sa-mi cumpar?
Dar azi e luni, iarba nu creste, hainele curg, bretele nu am. Va pup si va doresc de bine. Sa fiti sanatosi! HA!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ce presupune dieta asta Dukan?Iti urez bafta si abia astept sa te vad...Si daca imi poti impartasi si mie , sunt avida de nou! Te pup!