Social Icons

luni, 18 februarie 2013

Si daca tot e luni si iarba nu creste, cat savurez o cana cu ceai sa mai scriu ceva. E asa, o chestie, pur personala. Un naduh, Ca ma termina de creier prostimea. Cine i-a inventat pe prosti? 
Nu am de ce sa imi cer scuze, insa exista multi prosti pe lumea asta. Si nu ii doare frate. Ca nesimtirea si lipsa de bun simt nu doare. La ei e ceva firesc, face parte din structura ADN-ului.
Eu stiu asa. Si nu stiu daca e bine sau rau, dar cand traiesc si imi desfasor existenta :)) intr-o colectivitate, ma dau cu lumea, cu majoritatea. Dar altii, nu. Mai catari decat asinii si mai inganfati decat prostii fuduii sa nu mai fie nimeni. Doar ei si atat. Ca prostu pana nu-i si fudul, parca nu-i prost destul.
Nu-mi place deloc sa fiu codasa codasilor. Sa ma astepte o lumea intreaga pe mine, sa ma termin de fasait.  Ca asta imi gadila mie orgoliul de sub cur. 
Am depasit faza de pus la suflet, dar ma scoate din sarite fudulia prosteasca. Ma zgarie pe retina. 
Dar cum am zis mai sus, prostu pana nu-i si fudul, parca nu e prost destul. 
Si in loc de incheiere, ofer spre didicatie tuturor paduchilor societatii asta
"Cu prostu nescolarizat
Te lupti putin si ai scapat.
Dar duci o munca colosala
Cu prostu care are...scoala"

0 comentarii: