Social Icons

vineri, 7 decembrie 2012

Zi de milioane

Aici scriam, undeva spre final, ca azi urmeaza sa mergem sa tragem la sorti viitoarea casa. Ziua trebuia sa fie una de miliarde, insa de ceva vreme nu mai contenesc sa primesc suturi in fund. Dragilor, suturile voastre m-au dus undeva si mai sus. Voi ramaneti cu frustrarile si nervii vostri, eu raman cu CASA MEA!
Sa fiu a naibii de nu va voi pune la punct pe toti. Da ce mama ma`sii sunt eu? Pleava? Sau ce primesc salariul pe nedrept, pe munca altuia? Sunt rea! Sa de-a dracii in mine!
Sa las nervii acum. Sa va zic cum e cu casa.
La ora X, cu mic, cu  mare, in fata la premerie :) sa decidem sortile noastre. Unii se cunosteau, altii ne faceam ca nu ne mai stim, desi am copilarit pe aceeasi strada. Nah, ne-am ajuns! Estem careva. Fiti fratilor, e loc pentru toata lumea. Ajungem in sala cu pricina, lume, tineret, care mai de care. Luam loc pe scaune si asteptam sa inceapa. Stai ca nu e toata comisia, suna si trezeste-l de la tigara si zi-i ca niste orbecaiti il asteapta. Incepe! Care prezentari? Ne stiti, suntem vedete de acum. Unii!
Se trag la sorti garsonierele! 3 la numar. La parter! Urasc acest nivel. Mi-a fost teribil de frica sa nu cumva sa trag acolo. Ma rugam sa nu! Si incepe tragerea pentru apartamente. Bloc cu 3 nivele, mansardat, izolat, nou! Fiecare cu norocul sau! Unii multumiti de norocul tras, altii, bosumflati de era sa le crape botoxul :)))
Sincer nu voiam sa trag biletul cu pricina. Voiam sa amestec, dar de ce sa fac valuri intr-un scuipat? Asa ca aleg. Iau biletul si citesc: bl.__, sc__, ap.__. Am uitat sa intreb cum si la ce etaj e, am aflat de la al meu sot. Etajul 3/3, PERFECT! Nu imi tropaie nimeni in cap, nimeni nu mai sare din pat la 6 dimineata, nu-mi scapa nimeni apa in cap. Bun de bun!
Urmeaza alte acte, alte hartii, cozi, sper sa nu. Dar ma doare fix 7 metri in spate si nici acolo de restu, AM CASA MEA, MI-S FERICITA!

1 comentarii:

Catrinel spunea...

Felicitări! Să o stăpâniţi sănătoşi şi să fiţi foarte fericiţi în ea! Te pup!