Social Icons

joi, 6 decembrie 2012

Cel mai urata joie

Dimineata a inceput foarte frumos. A venit "Mosu", ne-am bucurat fiecare de darurile primite. Intalniea cu prima zapada ne-a bucurat teribil. Mersul la cresa a fost ok spre foarte bine. Totul era prea frumos ca sa se termine la fel.

Mereu am invatat sa ma ghidez dupa semnele ce mi le trimite Cel de Sus si dupa instinct. Numai ca azi instincul m-a impins sa vad cum unii isi permit sa ma catalogheze dupa bunul plac, drept nesimtita. 
Nu incercati sa imi spuneti sa nu pun la suflet. E prea tarziu. Am plecat de la munca umflata de plans. Am incercat din rasputeri sa fiu tare pana la final, sa nu dau satisfactie nimanui, sa nu vada cat de mult ma doare. Dar nu am mai putut! Sunt om, nu stana de piatra.

Cand am vazut cum sunt numita, sincer m-am gandit la mama, care m-a crescut si s-a lasat pe ea, sa am parte de o educatie si o crestere cat mai buna. Mama care a facut tot posibilul si imposibilul sa-mi ofere cel mai bun exemplu din lume. M-a strans de gat furia ca persoana respectiva a jucat un teatru atat de ieftin, parand afectata de starea mamei de sanatate. Ce simt acum in suflet? Un mare dezgust, o scarba imensa! 
Si m-am gandit ca intr-o buna zi, copilul meu va veni acasa si imi va spune ca un anume cutare l-a numit nesimtit. Cum voi repara eu durerea din sufletul lui? CUM?
Urasc prefecatorie si ipocrizia. Urasc linguseala si pupincurismul. Urasc sa ma dau pe langa om ca sa obtin ceva sau ca sa fiu cat de cat tolerata, iar dupa ce-mi vad interesul obtinut, sa-l musc si sa-l barfesc pana raman fara saliva in gura. 
Este cel mai urat cadou primit! Nici macar vestea ca maine voi merge sa imi trag la sorti viitoarea casa nu mi-a adus o umbra de fericire. 
Ma simt atat de aiurea ca nu pot fi cu adevarat fericita pentru copilul meu si trebuie sa ma folosesc de diverse masti. 
DE CE ISI PERMIT UNII SA SFASIE SUFTELE?

1 comentarii:

Anonim spunea...

Pai cum de ce isi permit unii sa sfasie suflete? Pai pentru ca sunt lasati si nu li se raspunde cu aceeasi moneda...pentru ca unul mai nesimtit ca altii , a sus sa intorci obrazul si sa stai ca boul sa fi calcat in picioare , ca cica te asteapta campiile elizee....Intrebare : tu chiar ai sta si nu ai facut nimic....dumnezeii mamii ei de viata? Imi amintesti de mine , o data , carpa unora de sters pe jos...zau ca mai bine sunt barfita si numita scorpie , se dau la o parte cand ma vad , decat sa patesc terfiliri ale unora ce nu merita nici sa ii scuip , pentru ca scuipatul meu e mai pretios.
Te imbratisez , Vero si fa ceva.E dreptul tau!