Social Icons

marți, 1 martie 2011

Martie intai!

Teoretic de azi incepe primavara, insa faptic, cred ca primavara e sechestrata pe undeva. Afara inca ninge si ninge bine, adica nu da semne de oprire. 
Si tot de azi incepe numaratoarea inversa pentru noi. Deja emotiile alea mari incep sa nu-mi mai dea pace. Adorm din ce in ce mai greu si ma trezesc tarziu in noapte gandindu-ma la EA. Imi vine sa plang de cele mai multe ori, sunt lacrimi de bucurie, caci realizez, ca de fapt totul mi se intampla mie si sotului meu. Eu mai am putin si urmeaza sa aduc pe lume un sufletel nou si inca mai am momente in care cred ca totul a fost un vis frumos din care ma trezesc. Insa cand imi vad burta miscandu-se, realizez ca totul e real si sper sa-mi ajunga viata asta sa multumesc Celui de Sus pentru asemenea DAR.
Si pentru ca azi e Martie intai, vreau sa ascult alaturi de voi, o melodie foarte draga mie. Cred ca va fi "imnul" domnisoarei tripluM

7 comentarii:

Ana-Maria spunea...

La multi ani de 1 Martie! Si asa sa fie , imnul Mariucai! :)

Lillee spunea...

In Constanta, cu toate ca este ger, este si soare. :) Macar nu ninge.
Iti doresc o primavara frumoasa si multa bafta de acum incolo ( stii tu, la ce ma refer ). Va pup, aveti grija de voi !!!

Catrinel spunea...

Primavara frumoasa si plina de noroc !
Nastere usoara !
Eu si acum am momente cand nu imi vine sa cred ce ... am facut :) ,ca sunt mamica .
Va pupam!

Anonim spunea...

La multi ani de 1 Martie! Cate zile mai sunt pana canti imnul? :D
Vladimir

Unknown spunea...

Vlad ar mai fi mai putin de 30 de zile. Dupa data de 15 tre sa am bagajul gata si sa fiu in garda!

Fetita Junglei13 spunea...

>:D<
sa fiti sanatoase,impreuna cu domnul.

Anonim spunea...

O primavara insorita iti doresc, si la propriu si la figurat!! :P