Social Icons

duminică, 3 martie 2013

Lipsa de bun simt


Nu va speriati. Nu e incendiu. Sunt doar vecinii nostri lipsiti de bun simt care fac un mic gratarel pe balcon. Mi-e mila de bietul animal, nu si de vecini. 
Am vrut sa sun la politia comunitara sa ii intreb cand fac sectorul la noi, insa am fost oprita. De ce sa fiu eu cea cu mot in frunte sa sun atat timp cat vecinii lor directi accepta situatia? Ca nu vreau sa fiu afumata de niste NESIMTITI care isi bagau si isi dregeau in momentul inmanarii cheilor de la apartamente, ca ce astea sunt apartamente, asta e gresie, astea sunt usi?
In spatele blocului, la vreo 100 de metri, nu le am deloc cu aproximarile, este un loc special amenajat pentru gratare. 
Ei de ce au bun simt si il folosesc? Sau nu stau la parter si nu au unde face gratar IN CASA. 
Cred cu tarie ca cei care s-au mutat aici au uitat si ultima farama de civilizatie la marginea targului. Pacat!

1 comentarii:

Lillee spunea...

Ehee, Veronica, si ca familia respectiva sunt multe altele.Din pacate, cam asta este situatia ce troneaza pe la noi...