Social Icons

marți, 29 ianuarie 2013

Asezati si nu prea

Ne-am mutat in casa noastra! DAP! 
Impropriu zis casa noastra, ca e a Goscom-ului, noi suntem tot chiriasi, dar aici pot investi cum si unde si cat vreau, stiind ca imi va ramane mie, pana cand imi tuna sa schimb ceva. Sambata am adunat tot calabalacul si MUTAREA! Am dus copilul la mama, caci numai ea lipsea din tot peisajul mutaristic ca totul sa fie perfect. 
Tot sambata a venit, de fapt a fost adusa, bucataria. FRUMOASA! Prea frumoasa pt cat zbucium am tras cu ea. Imi place nespus. E locul unde as vrea sa stau mereu. Cand o sa ajung la cutia cu aparatul foto si o sa gasesc si geanta cu incarcatoare, o sa fac poze si o sa postez. 
Sufrageria este depozitar: Cutii pline, goale, pe jumatate pline, saci, paturi, vrafuri de diverse. Unde Dumnezeu am adunat atatea intr-o garsoniera? Pfuaii! Si cate am aruncat cand am impachetat si cate mai arunc si acum cand vreau sa le pun la locul lor. Haine, cani, farfurii. Sa se mai foloseasca si altii de ele, ca eu le tin degeaba.
Mi-am luat 3 zile de CO sa incerc, pe cat posibil, sa le descalcesc si sa le gasesc rostul in noua casa. Sper ca pana vineri sa vine si mobila de sufragerie sa mai eliberez din spatiu.
Pana atunci, va zic ca-mi crapa inima de bucurie, ca AVEM CASA NOASTRA!
Va pup!

2 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

Felicitari sa va bucurati de ea

Anonim spunea...

Bravo voua! sa fiti sanatosi si fericiti in casuta voastra!