Social Icons

miercuri, 9 ianuarie 2013

2013


La multi ani!
Asa se cuvine sa incep prima postare de anul acesta pe blogg. Mi-a lipsit tare mult acest loc`sor, mor ca nu am mai mult timp pt el, insa altele sunt acum prioritare in viata mea.
Sper ca ati petrecut bine de aceste minunate sarbatori, pline cu zapada si frig. 
Nu o sa despic de-a fir a-par cum a fost sau nu a fost 2012. O sa spun ca a fost BUN, dar si Nebun :))) Am reusit sa-mi implinesc un vis frumos, sa ajung la Roma, sa merg la Colosseum, a fost o vacanta minunata. Multumim Ale si Io pt tot!
Anul a fost cum a mai fost, dar finalul lui ne-a gasit cu sufletele pline de bucurie, am primit o casa noua, mai mare, mai frumoasa. Multumim norocului ca ne-a prins din urma!
Nu stiu ce asteptari sa am de la 2013. Nu ma sperie si nu ma tem ca e cu 13. In fond si 13 este un numar precum 69 :)))))))))))) Vreau doar sa ma pot muta cat mai degraba in casa noastra si sa incepem o NOUA VIATA, pt ca, pt mine, simt ca va voi incepe  noua viata!
In rest, va doresc de bine, sa fiti sanatosi si la minte mai luminati. 
LA MULTI ANI TUTUROR!

1 comentarii:

Loredana spunea...

Un an bun si frumos sa aveti!
La multi ani!