Social Icons

marți, 20 decembrie 2011

Ma imbaiez!

Va prezentam un ritual de imbaiere. Se ia una bucata copil si se imbraca in costumul Evei, in cazul nostru, adica al` de piela naturala. Si se aseaza copilul langa cadita, in cazul nostru
Aici trebuie sa ajung
Cred ca o sa reusesc
Gata, sunt deja inauntru. Sa inceapa dixtractia!!!!
Opss, eu m-am apucat de ce stiu cel mai bine, de mancat. Dar o reclama ma perturba
Dar e cam neinteresanta, asa ca sa continuam
Stai!!! Unde fugi???
Adopt pozitie noua, still jacuzzi
Se vede cata apa e pe jos?? SA vedeti cata mai fac cu noul meu sport!
Cica e prea de tot, asa ca m-au scos
Dar mie imi place cel mai mult asa
Sa va pacalesc putin, sa ma lasati in pace
Nu e somn. E doar starea pt ce urmeaza
Si gata! Atenta la reclame


3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

:)) ce dulce e... si ce "delphinita" mica. :)

Luminita spunea...

e superba, sa-ti traiasca, draga mea!

Loredana spunea...

Doamne, ce draguta e!