Social Icons

vineri, 18 februarie 2011

Suntem ok!

Pentru ca EA m-a tras de-o ureche ca nu am mai dat nici  un semn pe aici, intru scurt sa spun ca suntem ok din punct de vedere fizic. Crestem precum un cozopasc pufos, ne rotunjim frumos, ne rumenim si suntem gata sa plesnim. Sper ca domnisoara tripluM sa aibe rabdarea necesara si sa stea pana la termen in burta la mumasa, ca afara inca e frig si s-o intors iarna. Si inca nu m-am apucat de cumparat absolut nimic pentru ea, dar nici pentru mine. Am impresia si traiesc intr-o stare euforica, de zici ca sunt la inceputul sarcinii, nu la finalul ei. In fine, bani sa am ca in doua ceasuri raman leftera-popescu. 
Si daca fizic suntem ok, psihic suntem un pic mai sus de nivelul de supravietuire. Nu stiu daca sa detaliez sau nu, insa astept sa gasesc o solutie salvatoare, ca de nu....simt o ca plec pe coclauri rau de tot.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Detaliaza, sunt convins ca sunt fete care sa stie sa te ajute. Sau macar sa te ajute sa stii de unde sa apuci problema si sa dai cu ea de pamant. Intotdeauna mai multe creiere sunt mai bune decat unul singur. Poate, cine stie, te ajuta si un input masculin, desi stii si tu cum facem noi cu problemele noastre "eteeee trece ea :D" si deschidem o bere. Da' de aia ai blog ca sa te descarci, nu?
Vlad

Anonim spunea...

Te-am tras de urechi pentru ca nu era genul tau sa stai in umbra, dar acum inteleg de ce... Sa-ti spun un lucru, cand eram in luna a saptea mi-a zis dr ca s-ar vedea la eco cum ca bebele ar avea cordonul in jurul gatului, iti dai seama cum m-am schimbat la fata... dar tot el a adaugat ca fiind sarcina destul de avansata bebelina nu se mai misca asa de des, pozitia si-o formase deja si ca nu ar fi fost nici un pericol. Din fericire nu a fost asa cum vazuse initial, s-a benoclat mai bine la monitor si totul era in regula, dar numai eu stiu ce-am simtit in momentul acela si de aceea te inteleg perfect!!! Dra triplu M este bine, ai spus-o si tu, asa ca tot inainte pana in saptamana 40! ;) Eu am nascut intr-a 39 fix! :) Multa sanatate amandurora!!!