Social Icons

vineri, 3 decembrie 2010

And the winer is!!!!

De mai bine de un an si jumatate am descoperit un minunat post de radio. Anu trecut am povestit aici despre concursul lor, ajuns anul asta la cea de-a cincea editie. Am urmarit cu sufletul la gura acest spectacol minunat si am intuit foarte bine castigatorii. Ei sunt, caci sunt doi:
Maria Iliut si Nicolae Glib
Felicitari lor. Felicitari pentru munca depusa de-a lungul carierei lor. 






Sincere felicitari lor si jos palaria in fata muncii lor.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Mai Vero, sa vezi ce mi-ai facut cu Doamna Iliut :D. Imi schimb aici parerea despre femei! :P Asadar, apas eu ieri dimineata pe Play si raman cu ochii in gura. DUMNEZEULE CE REPEDE VORBESTE doamna cu pricina! Sa inteleg ceva din ce spune? Ciu-ciu. Booon, dar cum lucrurile nu pot fi lasate asa, ma duc, scol doamna din somn si ii zic: "Lizu ne-ah ca cu dobrogeanca te-ai descurcat, ia sa te vedem la asta". Apas Play (din nou...) si ramane acum doamna tablou. Cam pe la a 4-a auditie incepe sa prinda...cate ceva :P. Si tot mergand noi din cantec in cantec, si vers in vers, ajung eu la o conluzie incepand sa pricep sensul vorbelor (cu ajutor bine-ntlees): Domne' femeile nu-s asa diafane si inocente cum zicea bunica-miu! :P Tu ai ascultat cantecul ala "Cantec pentru nas"? E o conspiratie de-al agresa (sexual :D) pe nas si a face misto de nasa. Pe cuvant, asculta-l :D. Eu ma gandeam sincer ca barbat, in fata cu o femeie asa hotarata ca doamna aia, n-ai nici o sansa :D
Vlad