Social Icons

vineri, 5 aprilie 2013

Exces de zel sau cum sa te bagi in seama dimineata

Ceata. Foarte deasa. Trafic greoi. Mai mult de treapta a treia de viteza nu puteai sa-i dai. Abia vedeai botu` masinii. Ajung usor-usor in oras. La o trecere la nivel cu calea ferata un echipaj de politie. Aveau clienti la control. 
Imi duc copila la cresa si plec la serviciu. Parchez regulamentar si sa ma indrept spre locul de munca. In drumul meu, o balta mare. Ocolesc. O doamna ca mine nu poate trece prin apa precum gasca, ca nu am pene pe spate. Acelasi echipaj de la calea ferata, opreste langa mine, ca unde ma duc.
La muna, don` politist, nu la cersit. Ca de ce merg pe mijlocul strazii, ca pe ceata asta, ma poate accidenta o masina.
Si s-au aprins becurile rosii. TOATE! Si toate sirenele zbierau in cap la mine. Ba baiatule, tu ma vezi femeie, ma crezi si proasta. Tu crezi ca-s o pustoaica de 18 ani careia nu i s-a uscat cerneala pe permis si te-ai gasit sa te bagi in seama la mine, cu japca?! Cat tupeu! 
Ii spun ca numai gastele trec prin apa, iar o doamna veritabila ca mine nu se cuvine sa ma murdaresc pe papuci. Si ca vederea ea functioneaza INCA la capacitate MAXIMA, dar i-as fi vazut si mai bine, daca si ei ar fi avut proiectoarele de ceata aprinse. Le-am zambit si am plecat.
Cat tupeu! Cata nesimtire!
Sincer, ma astept la o opriri in trefic din partea lor. Ca militienii sunt scarbosi si razbunatori. Iar barbatii militieni sunt mitocani rau!

0 comentarii: