Social Icons

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

In toiul noptii

E 00.00 Ma iubeste? Simt ca "Da!!" :))
Astept sa se coaca o ultima tava cu saratele si daca tot nu trebuie sa dorm, am zis sa mai dau si pe aici, sa mai scriu cate ceva. 
Inca sunt in focurile asteptarii sa primim si noi o casa mai mare. Asteptam si iar asteptam! Statul se misca in doua viteze: incet si foarte incet!
Dintr-o banala vizita la cresa sa intrebam de acte si analize, ne-am trezit ca suntem rugati sa aducem copilul cat mai sunt cateva locuri libere. Pana in ianuarie cand voiam eu sa o duc, nu se stie de vor mai fi. Si uite asa luni mergem sa ducem diverse probe si fata mamii incepe cresa. Oi fi si nesimtita, nu zic nu, dar inca nu simt nimic fata de acest lucru. Sa ajung ziua cand o voi lasa si mai discutam.
Am zis ca, coc saratele. Da, la ora asta, ca sa pot sa le fac in liniste, fara a ma trage Mariuca ca nadragi ca vrea pisu, "mini" adica in brate sau mai stiu eu ce. Copila isi face somnul linistita, eu imi fac treaba in tihna. 
Arata bine si sunt dementiale la gust. Nu le fac dupa retetele internautice cu parti egale de branza sarata, margarina si faina. Iese un terci veritabil, lipicios, ce nu poate fi lucrat. Eu pun parti egale de branza sarata si margarina, un praf de copt si cam 2 parti de faina. Trebuie ca aluatul sa se dezlipeasca de maini, dar sa fie moale. L-am lasat la rece pentru 60 de minute dupa care l-am lucrat foarte usor, pe blat infainat mereu.
Data asta am ramas fara oua in casa. Si cum nu puteam sa le las asa neunse cu ceva, am apelat la iaurt. Si ca sa nu stau intai de pensulez apoi sa pun macul, pe care oricum nu reusesc vreodata sa il pun uniform, am adaugat macul in iaurt si am scapat de o grija :)))
Se coc la foc potrivit. Si apoi sa curga berea si vorbele:)))
Tot din categoria sa te lingi pe degete, am incercat reteta asta. Nu se compara in miliarde si catralioane de ani cu ce exista in comert. Asa pot da copilei linistita sa manance, fara sa ma mustre contiinta ca o "contaminez" cu E-urate:)))
E prea bun sa nu il incercati. Usor de facut!
Acum ca s-au terminat de copt saratele, va las cu bine! Ne mai auzim pe aici, pe dincolo
Week-end minunat sa aveti!

0 comentarii: