Social Icons

sâmbătă, 13 octombrie 2012

3-0

Asta e scorul meu de azi. Tanara, nelinistita, nu cu toate cele trebuincioase acasa, cu tigle sarite, chiar si ciobite. Eu mi-s!
Frumoasa ca o brebenea, razacioasa ca o zambiluca, dulce ca o fatuca. Nu se pune suparata, nervoasa, deprimata. Azi nu! Si nici de maine in colo. Incer. Nu promit!
Nu mi-au murit laudatorii, sunt acolo, doar ca azi au liber. 
Azi gatesc, aspir, smotruiesc, caci MUNCA inobileaza OMUL! Maine ma pitrec! Nu gatesc sofisticat, va postez de luni in colo. Ceva asa, de duminica! Este tort??? Este!!! Surpriza cum va fi! Oricum nici eu nu stiu asta :))) Dar va fi!
Cadoaie? Pupi multi, se stie de unde, urari de sanatate, e cea mai importanta, ganduri bune si nebune :))). Material nu vreau nimic, desi am primit: multi chiloti si pantaloni pisorciti :))) De fericire ca e ziua lu` ma`sa uita sa se mai ceara. Apa, curent si detergent sa fie! Mama spala! Se stie!!!
Gata, ma intorc in bucatarie sa termin cat de cat. Diseara vreau sa fug iar la teatru!!! Caci e festival la Tanase acasa!

0 comentarii: